FROST

Photo: Jag / Nikon d3000 / Nikkor 18-55. / Close up + 10
Gud vad dåligt jag har bloggat , jag ber tusen gånger om ursäkt! Jag har inte haft tid till bloggningen denna vecka har vart full proppad.. Men nu är det äntligen fredag och jag kan börja blogga som vanligt igen! :) Förresten , så kommer Cicci till mig idag. Ska fota henne ute i snön! :) Kommer nog bli riktigt fint. Nu ska jag äta frukost och sedan börja fixa mig till skolan , Kram ♥
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Hej! Ny tävling på min blogg http://joosefinea.blogspot.com/2010/11/tavling-snork-retro-design.html



Välkommen in och delta!

Postat av: josefine

tack så mycket & dsm,!

älskar din design! :D

Postat av: sanna

hej :)

tack desamma, vad har du för kamera?

och hur hittade du min blogg? :p

Postat av: Hanna- hannaface ;)

sv: åå tack! :) Din var också jättefin!

Postat av: Towe

uberfin blogg du har! :D dig ska jag nog börja följa! :)

Postat av: Ninnis fotoblogg

Svar: åh tack så mycket! följ den gärna med bloglovin om du tycker om den:)

Postat av: amandajohansson

sv; hej tack så mke :D

din va med as fin !

Postat av: Sofie

Annis: Hej på diig :) Naaw, tack så jättemycket!

Du har en jättefin blogg du mee! <333

Postat av: mallewaina [Malvina]

SV; hej! tack detsamma, jättefin design verkligen! :D

kram

Postat av: mallewaina [Malvina]

förrsten, hur hittade du min blogg? kul att veta ;))

kram

Postat av: Sara

Sv; desamma, älskar bilderna! ;)

Postat av: Erika

Hej, tack dsm!:) Vad fina bilder du tar! men hur hittade du min blogg, asså för det är jätte många som kommenterar min blogg som jag inte vet alls vilka det är men hur hittar man bloggar?:D

Postat av: C A Y D E N S ~

Tack så jättemycket! Du tar sjukt fina bilder! :) Vad har du för objektiv och/eller har du flera kameror? :)



Kram!

Postat av: Hannah

oj vad vackert :)! älskar sådana här bilder. och din blogg är verkligen fräsch och fin!

Postat av: N A E M I F O T O

sv; hejsan!

tack så mycket, din med! :)

Postat av: matilda

jätte fin blogg! :)

Postat av: BLOGGTIPSARNA

snygga bilder :D

Postat av: VICTORIAFOTO

Gud vad fint, älskar den översta bilden :D!

Postat av: My

Läckra bilder!!!



Tack för din kommentar :)

Postat av: linda (naturfotograf)

grymt fina bilder! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: