flower power

Photo: Jag / Nikon d3000 / Nikkor 18-55. / Close up + 10
Postat av: therese

fina bilder!

sv: så lite så, finis :)

Postat av: Emma

Åh, underbara bilder :}.

Tack ska du ha!

Postat av: ellenelis by ellenotendal

sv; i så fall, säger jag till? haha ;)

Postat av: ellenelis by ellenotendal

sv; jaså, nej! haha, kanske lottar jag ut ringen ;)

Postat av: Paulina & Pernilla

Sv: Tack så mycket :D Älskar designen på din blogg, har du gjort den själv? ;)

Postat av: ANNIE

Jätte fina bilder !

Kramis

Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

ja det är fint, själv? :D

Postat av: Neha

Snygga bilder:D

Postat av: jenny

användarnamn: jl

lösen: elisabeth



Hej! det är jag som ''äger'' www.reaklader.blogg.se

jag har haft lite problem och inte kommit åt sidan vet inte varför, men såg att du ville köpa koftan för 50 kronor ? vilket jag absolut går med på ! :) komentera på min blogg så jag vet att du sätt det här !:)

Postat av: Unni

Har en foto/video konkurranse nå hvor jeg trekker ut 5 vinnere som får hårprodukter fra Aussie, bli med! :)

Postat av: ragna

superfina bilder !:)

och jag gillar ditt tema har sett några som har det men vet inte var det finns :)

men du har supersnygg design & header på din :) !

Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥

Är det inte helt suuper sköönt med fredag?! :D

Postat av: Angelica

Tävling i bloggen :D Vinn en låda bars och en låda dryck från Reztart! :-) http://angeliiicaaaa.blogg.se/2010/november/utkast-nov-3-2010.html#comment

Postat av: M I M I [FOTO]

Anni, svara gärna på frågan om min nya design.

Skulle vara bra hur min design ser ut i din webbläsare.

Svara gärna på frågan här:

http://mimiaronsson.blogg.se/2010/november/ny-design.html#comment

Tack på förhand!

Kramis! ♥

Postat av: sophia

jättefina bilder!

Postat av: Anonym

sv; ja visst :D

om jag får? haha ;p

Postat av: maja

jättefina bilder! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: