FILMRECENSION: DUE DATE

"Peter Highman, som väntar barn om fem dagar, försöker förtvivlat hinna med ett plan hem för att vara med på sitt första barns födelse. Hans planer blir dessvärre helt omkullkastade när han låter sig övertalas att göra resan med bil tillsammans med den aspirerande skådespelaren Ethan Tremblat. Resan över hela kontinenten visar sig bli en resa som förstör inte bara ett antal bilar och ett antal vänskapsrelationer utan också Peters nerver."
Nu tänkte jag tipsa om denna nya film som precis kommit ut på bio. Jag var och kollade på den igår på bio. Och denna film är stört skön alltså , jätte rolig! Jag fick mig ett gott skratt kan jag säga er , Så till er som funderar på om ni ska ta en tur till bio grafen och kolla på denna film så tycker jag verkligen att ni ska det! :) Verkligen jätte rolig film! Den får helt klart 5/5 av mig ;)
Postat av: melissa

SV: då får du leta igen :) Det står klart och tydligt någonstans "ordet i tävligen är.... " osv :) så leta på bara!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: