en solnedgång i snö vädret

Photo: Jag

Jag bjuder på denna bild som jag inte visat er än som är från kryssning jag var på med pappa , Vill ni se mera bilder kan ni kolla HÄR och HÄR. Jag avskyr detta väder just nu , jag fryser häcken av mig varenda gång jag går ut. Så jag drömmer mig tillbaka till sommarens härliga väder ;) Fast snö kan jag faktiskt vara kul i bland.. Men bara inte just nu , right? ;) Haha.. Nu ska jag plugga vidare!
Postat av: NRphotos

fin! :D

Postat av: Emma-Louise [FOTOBLOGG♥]

Hej ! :)

det har kommit en helt ny design på bloggen

vad tycker du ? =)

hiss/diss , bättre/sämre ? :d

skulle vara jättesnällt om du svarade ,♥

KRAM ! <3

Postat av: Emma-Louise [FOTOBLOGG♥]

Tack! :D

glad jag blir =)

Postat av: therese

älskar din header!

Postat av: FCFOTO . ♥

jätte,jätte fin blogg ! :O

kolla gärna in min med ! :)

Postat av: ladymuffin :)

jättefin bild!

Ha en underbar dag!

kram!

Postat av: Jenny

åh vad fint :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: