DATA HALSBAND

Photo: Jag

Jag fick vänta med att vissa detta fräcka data halsband för er eftersom Cicci skulle få det i födelsedags present , men nu har hon fått det så nu kan jag vissa er det. ;) Det är ett super snyggt Data halsband som går att öppna som jag köpte på Ur & Penn.
Postat av: LINA

SVAR; hihi, okej :)

Postat av: Siri

svar: taaaack och detsamma! jättefin och härlig blogg :D

Postat av: i s a b e l l - fotografering

Ajj, vilken miss ;) Nu ser jag! Skit fin bild du tävlar med, du har talang tjejen. Fortsätt så! ♥

Postat av: i s a b e l l - fotografering

:D säger bara som det är, du är duktig!



Tack! :)<3

Postat av: Maggy

tack! coolt halsband :D

Postat av: Malin

SV; Tack:)

Postat av: julia | r a i n f a l l

tack så mycket (:

Postat av: OLiViA - FOTOBLOGG

SV: Tack, detsamma! :)

Postat av: hajat

SV: fin och fin men tacktack :)

Postat av: CECILETTE - CECILIA EWERLÖF

Snyggt halsband <3

Postat av: hanna

Fin blogg :D

Postat av: fanny

SV: hej hej, haha tack själv :)

Postat av: elin

Sv: Åh detsamma, verkligen, jättefin blogg! :D

Postat av: K A J S A

SV: Tack!

Postat av: Julia

sv: tack dsm! :D

Postat av: ladymuffin :)

tufft!

Postat av: Frida

Halsbandet är superfint! :)



svar. Hej!, tack det samma! Tror jag tar och följer din blogg via bloglovin c:

Postat av: felicia

å tack!

din blogg är sjukt fin den med!

vad fotar du med och vart redigerar du?:)

Postat av: Ebba Leijon

sv: tack söta du !

Har du gjort din design själv ?

kram

Postat av: Bell

Oj Tack Ska du ha!

Men din är nog BETYDLIGT finare! ;)

Postat av: Bell

Vad använder du för kamera? :)

Postat av: amanda

sv: hejhej, tack detsamma ! :)

Postat av: Ida [iesfoto.blogg.se]

Svar: Tack, detsamma. :)

Postat av: malin :)

sv; tack dsm :)

Postat av: Anna Mathisen - photos

sv: Tack detsamma :)

Postat av: fia

Hej! tack, och själv verkar du ha en intressant blogg! :)

Postat av: Hilda [FOTO]

sv; hihi :)

Postat av: Emma

Tack! Detsamma! :D

Postat av: PICTUURESTYLE

SV: Tack så mycket :)

Postat av: Felicia Issjö

Svar: tack detsamma! :)

Postat av: lisa - smilinggirls!

sv: hejdu! Tack detsamma! :D

Postat av: Elin

SV: Hejsan! Tack, du med :)

Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Sv: Åh tack dsm !

Postat av: RaiseASail

sv: tack, detsamma! (:

Postat av: Sara Wihlborg | Photography, inspiration & music

Svar: Tack detsamma!

Postat av: A L M A S F O T O ♥

snyggt!

sv; tack detsamma! :)

Postat av: petra

sv:hejhej! om du tycker jag har fin blogg så va fan är din då?:D

Postat av: Ebba Leijon

sv: gryyyymt fin, du gör inte designer ? :)

kram

Postat av: E L Z A F O T O

Fin blogg & fina bilder

Postat av: Matilda

Hej Anna!

Tack så jättemycket och det var ingen dålig blogg du hade heller :-D

Postat av: Anonym

Svar; Tack, detsamma =)

Postat av: linnea- fotoblogg

Sv: Tack, ´detsamma! :)

Postat av: D A G A K A R L S S O N // foto & design

Svar: Tack tack!

Postat av: Hannah Larsson

Tack. :)

Postat av: erica

sv: så nu har jag lagt till dig :)

Postat av: Hannah

snyggt :)!

Postat av: FRIDA

sv: åh tack detsamma! :)

Postat av: Ebba Leijon

sv: okej, orkar inte riktigt krångla med inbetalningr och så, men hur sköter du sånt ? :)

kram

Postat av: frida

tack din var också fin. Hur hittade du till min blogg?:)

Postat av: Casowa

Sv; Aw, tack! :D Fast jag måste säga att jag tycker din blogg ser så mycket finare ut än min! (;

Postat av: Frida

Sv: Tack det samma :D

Postat av: B E C C A

SVAR: Tack!

Postat av: julia

synd bara priset, lite dyrt att köpa varje helg liksom :S

Postat av: Emma

Sv: Tack du:)

Postat av: Elli^^

Sv: Tack så mycket! :P <3

Postat av: sofija arvidsson

Sv. tack så mycket, och detsamma! :)

Hur är läget?

Postat av: JULIA

Tac, din med :)

Postat av: Camilla F - Design&Foto

Svar: Tack detsamma :D

Postat av: Rebecca

svar: tack de samma

Postat av: e'

svar; tackar så mkt! :)

Postat av: e l i i i i n

svar; tackar så mkt! :)

Postat av: dina - [ fotoblogg ]

sv: tack :D

Postat av: Matilda :)

svar: Hejsan :D Tack så jättemycket tjejen! Gillar din header riktigt mycket, extremt fin! :)

Postat av: Nathalie

åh tack så mycket! Gillar verkligen din header och din blogg överhuvudtaget! :)

Kram!

Postat av: amandaastrid

SV. Tack så mycket! :) Di blogg är jättefin med! Hur är läget?

Postat av: madde

sv: hihi=) Åh, det var fett coolt ju! Det skulle ju passa mig typ, datanörd som jag är hah:D♥

Postat av: Ellen

så sött!

Postat av: EMELIEJR

SV: Tack =)

Postat av: Frk Sunniva

SV: Takk, i lige måde : )

Postat av: Rebecka

Sv: Tack! :D Du har också en fin blogg.

Postat av: nathalie basurto

hejsan =) tack så mycke.. du har med en fin blogg och finna bilder =)

Postat av: Matilda

sv: Tack!! :) Din med :)

Postat av: Anonym

Hej! tack så jätte mycket!:)

Postat av: Emma

tack, desamma :)

Postat av: photos by rebecka

SV: Tack & detsamma :)



Vilket coolt halsband förresten :D

Postat av: ERIKA

Häftigt!!

Postat av: Tess

jättesött halsband!

Postat av: ellen

Fint!

Postat av: Sandra

Nu har jag skickat en inbjudan :) Kolla din mail!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: