bortglömda bilder

Bilder som flyger dit och dit varje dag , så blir det lätt att jag glömmer bort vissa bilder. Dessa två god bitar tog jag i höstas på marknaden. Väldigt härliga höst färger, eller vad säger ni? :)
Postat av: Anonym

Tack! :)

Detsamma.

Men jag håller på att renovera, så det är liiite stökigt!

Postat av: towe

Fina :)

Postat av: FELICIA

Svar: Låter bra det! Jag ska på dans battle och brottas med mina kompisar i den underbara snön haha!

Postat av: ronja

sv: tack! :)

fina bilder!

Postat av: Sara

Åh tack du med!! :D

Postat av: emelie carlsson

sv: hej,tack så mycket! just nu håller jag på och förbereder en ny design men :) detsamma förresten! :D

Postat av: claudia

fina bilder :D

Postat av: Emma

sv; Tack!:)

Postat av: Anonym



sv: tack desamma!

Postat av: Tova

Sv: Tack så mycket! :D

Postat av: josefine

fin blogg :)

Postat av: Emma-Louise [FOTOBLOGG♥]

sv; hihi så lite :) ,

gör du bloggdesigner till andra ? :)

skulle vara så snällt ! :)

jag är så himla dålig på det !

det skulle vara supersnällt om du kunde göra en :)

Postat av: Emma-Louise [FOTOBLOGG♥]

sv; jaha...

Postat av: Noahb

Tack så hemskt mycket.

Din blogg är också jätte fin.

Postat av: elin

sv.aww tack desamma

kram

Postat av: » P H O T O L E N S

SVAR: Tack så mycket! :-)

Postat av: elin

sv.har du kanske bloggloving?

Postat av: Poos

Oj, tack så mycket :D detsamma! Jättefina bilder bruden :D

Postat av: J E S I

Verkligen! Det skriker höst om bilderna.



sv, men ja! Och det skadar inte att snyggingen robert downey jr är med ;)

Postat av: ewe

tack :)

Postat av: Nell&Eme

Fina bilder!:)

sv; Okej:) jo, det är bra:)



följa varan med bloglovin?:)

Postat av: Emelie

sv; Okej:D nu:D

Postat av: elin

sv.har lagt till dig nu:D

Postat av: josefine

sv; :)

Postat av: Theresia

Sv: Tack det samma, härlig bild :)

Postat av: Viola

sv: Tack detsamma :)

Postat av: amandajohansson

sv; hej tack så mycket (:

Postat av: maria

sv: vad glad jag blir! detsamma :)

Postat av: Emelie Källman

Fina bilder! :)



sv Tack så mycket! :)

Kram

Postat av: moa.

SV: TACK! Detsamma :)

Postat av: Emma

Sv: Tack så mycket! :)

Postat av: Fia

WOW, vilka fina bilder!!!!

Sjukt bra blogg du har med,

följ mig gärna på bloglovin :D

Postat av: ludde

sv: tack så jättemycket :) du har också en jättefin! :)

Postat av: Fia

hihi, ja det kan vi göra :)

jag följer dig nu :))

Postat av: Fia

toppen! (: <3

ska bli skit roligt faktiskt att följa dig!:D

Postat av: Fia

min bloglovin krånglar, håller på att fixa det! :)

Lägger till dig så fort jag fixat problemet :))

Postat av: Jennifer [fotoblogg]

sv; Tack, bevaka gärna :D

Postat av: Lova

Svar: TAck så mycket. du har med en fin blogg. du tar otoligt fina bilder ockdå! :)

Postat av: Fia

hihi, hoppas det ordnar sig snart bara :)

du kan nå mig på [email protected] annars (: <3

Postat av: Ninnis fotoblogg

svar: åh tack så mycket!

Postat av: E l l i s ♥ - elliinorljung.blogg.se

sv: Superbra är den! :D

Postat av: madde

svar: hejhej! Hihi tack du, detsamma! Coola bilder, älskar de där "cirklarna" eller vad man ska kalla det som blir i bilderna. Awsome! Allt bra?♥

Postat av: laila

Fina D:

Postat av: ladymuffin :)

sv; ja den tycker jag verkligen dom har lyckats med :)

Postat av: Lillylinnea

Svar: Tack du med!!!<33



Hur mår du idag då?

Postat av: ttilda♥

bra du är på att fota !

Postat av: ALICE

Fin blogg :)

Kika gärna in på min!

Postat av: fanny

Hej hej, tack du :)

Postat av: Julia

Älskar bilderna! ♥

Vad gör du i veckan dårå? ♥

Postat av: Emma

Gillar bilderna :}.

Tack ska du ha!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: