BEN & JERRY´S

Photo: Jag

Hej på er , nu har Cicci och jag precis tagit en sväng till ica för att inhandla varsin Ben&Jerrys glass.
Jag tåg den med chocklad och cicci den med caramel. Mums vad gott!
Vilken är eran favorit av alla Ben&Jerry´s smaker? ;) Min är chocklad...
Postat av: Ida-Marie Fiskaa, Photography

For en fantastisk blogg du har. Du er utrolig fyktig å fotografere!

Postat av: Adriana

Sv: Tack så mycket! :)

Jättefin blogg har du också! ;)

KRAM

Postat av: beatrice

sv: tack detsamma!:)

Postat av: i

svar: tack du , detsamma! :)

Postat av: VICTORIAFOTO

SVAR: Man kan skicka in inlägg dom ska lägga upp på sidan, för du tog dom väl från kamerafilter.se :)?

Postat av: amanda

Min är också choklad tror jag.. :)



Vad har du gjort i helgen då? Kram!

Postat av: Yoshnacool - one and only

sv: Följer dig nu :)

Postat av: julia

Köpte och också den med chokladsmak, så gott med brownie bitarna :D ♥

Postat av: ronja

sv: aa :)

mums! fin header :)

Postat av: josefine

aha, okej men hur mycket kostar det ungefär då ? :)

Postat av: Maria

Svar: tack så mycket!



Åå, låter gott! Har faktiskt inte smakat någon av de :)

Postat av: LISOU

Åh, tack så mycket! :)

Du har också en fin blogg!

Postat av: Alicia

Grymt fin blogg du har!

Jag blir ju avundsjuk!

Postat av: LISOU

Nemas problemas. :)



Allt bra med dig`?

Postat av: LISOU

Härligt. :)



Jo det är bara bra!

Postat av: LISOU

Ja absolut :)

Postat av: ragna

SV; tack

jättebra blogg :) !

vet inte många är så goda !

Postat av: Hilda [FOTO]

sv; tack så mycket! :)

Postat av: Verran ♥

SV: Tack! Din blogg är också jätte fin!

Postat av: E

sv: tack så mycket! jag gillar din header!:)

Postat av: Ninnis fotoblogg

svar: tack så mycket! härlig header!

Postat av: josefine

jaha, okej :D

Postat av: emmy♥

tack detsamma!

Ha det bra.

Postat av: Maria

sv: tack så mycket!

jag föredrar chocolate fudge brownie :D

Postat av: Matilda

svar: Tack!

Postat av: frida

Tack så mycket. Din blogg var också fin!

Postat av: Amanda

Tack :) Du har väldigt fin design :)

Postat av: bianca

sv: tack dsm!

Postat av: BLOGGTIPSARNA

sv: nu har jag ändrat det, hih :)

Postat av: elin

blir gärna medlem på

http://gratisbio.se/?RecruiterID=279433

och samla poäng till biobiljetter, presentkort och liknande :) jag började igår och har redan 6000 :D

mitt användarnamn är boeg om du blir medlem :) skriver du in mig som värvare får du 500 startpoäng :)

Postat av: Emice ♥

Tack detsamma! :D

Funderar på & köpa system är den du har bra? :)

Postat av: LINA

SVAR; tackar! din är superduperfin den med! x)

Postat av: Nathalie & Cecilia

Charamal chew chew är så himla gott!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: