Heart.


Foto © Jag.
Redigering © Jag.



Hoho.. Nu är jag hemma igen! :D Efter en galen dag :O haha nej jag skojjade.
Men kul har den varit , Har paddlat kanon me anna o jossan o elin. Anna o jag satt i en mot elin o jossan.
Vi tävlade ;) Haha! I morgon kommer jag ha tränings verk. Vi åkte jätte långt! Men anna o jag vann till slut.
Men jossan o elin låg bara 2 menter ifrån så de va inte så mycket.
Efter de åkte vi ut med dom igen fast alla i samma. :) Jossan o jag hoppade från båten ( till vattnet asså )
Vi fick panik.. Hahha! ni skulle ha sett. Jag försökte ta mig up . Hhaha låg o as garva!
Sen doppade vi oss igen vid "stranden". Sen bytte vi om o hoppade stuts matta! :)
Dagen har varit riktigt kul iaf!


Sitter just nu o redigerar bilder.
Grymt kul att lära sig massa nya saker! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: