Tomorrow

woo , blir en super dag i morgon. Är hemma alldeles själv enda tills fredag.
Så inca sover hoss mig. I morgon spenderar jag för middan själv , hella huset för mig själv , det medan med att jag kommer ha musiken på högsta och springa runt i hella huset , Crazy! Haha , sen efter middan möter jag upp inca sen tar vi bussen/bil in till bion möter upp tjejerna där oxo. Vilken film tror ni det är vi ska se på?
Jag kan ge en ledtråd :
Haha.. Mm.. Nu vart det riktigt svårt , skämt osidan.

Postat av: tess

Fina bilder i headern... sommar.

Postat av: nicole

har frågestund på bloggen, ställ gärna nån fråga om du har lust (-:

Postat av: Christopher

Tävla hos mig som veckans blogg och vinn en schysst länking! Följ gärna min blogg på bloglovin också :)



http://guevacci.blogg.se/2010/june/nu-kor-vi-igen-veckans-blogg.html#comment

Postat av: josefine

är du en träningsmänniska? Isf är frågan i mitt inlägg 'shopping/fotbolls-brutta' något för dig!



Kolla in annars också, och tyck till om mina sommardagar.

Postat av: alex

ååååh. jag vill också se eclipse, är den bra ? :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: