Svar på fråga.

Fick en fråga idag följande : Hej , du skrev att du hade fått en ny kamera. Funkar den bra?!
Svar : Ja det har jag! O jag kan bara säga en sak !BÄST! den här kameran är super bra!
Finns massa olika effekter.. ( Jag har inte ens lärt mig alla en ) Kameran får in starka färger!
Fokus läge med mjukbakrund.. Med massa mer! Jaa hur som hellst! Jag älskar min kamera! haha.. ja det gör jag faktis! haha! Så jaa om du funderar på att köpa en ny kamera & behöver en lite mer "proffs" kamera - så tycker jag verkligen att du ska köpa nikon d3000!
Hoppas du fick ditt svar!
Postat av: Pernilla

Fin header =)

Postat av: Caroline

svar: tack så mkt :)

Postat av: s0fia

sv; tack, detsamma :-D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: