Svar på fråga.




Svar - Jo visst.. jag ska försöka förklara! I min kamera gör man iallafall så här:
Om man ska redigera bilden , så klickar man upp bilden i vanligt visningläge , sen trycker du på ok knappen.
Då kommer alla olika effekter fram på min kamera iallafall! Och om du ska göra den effekten som jag har använt på Ghost bilden så måste du fota i RAW effekt! Och för att få det trycker du på menyn sen vidare till Bildkvalite och där ska det finnas två olika Raw effekter! Då ska du ta NEF (RAW).  Sen för att få bilden så där på varandra Väljer du Bildöverlägg. (i redigerings menyn) Så väljer du dom två bilderna du vill sätta ihopp!

Det är väldigt enkelt!
Hoppas du förståg hur jag menade!

Pusspuss!



       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: