Ny dator!

Hejhej :) känns jätte konstigt att sitta o blogga i sängen nu.. haha! Har ju alltid använt mig av en stationär :)
Ja igår bloggade jag inte alls.. eftersom jag va i ekibyvik med klassen.. Vi cyklade längre än 1 mil.. de va jobbigt!
Men till slut kom vi fram.. Då låg inca o jag bara i slöade på en filt i gräset! :) Sen fick vi mat. Så badade vi o grillade..Det va iallafall galet mysigt tycker jag.. Men dock fanns det inte så jätte mycket att göra.. Eftersom det inte va så där "jätte" varmt i vattnet.. Men jag badade iallafall 2 gånger :) Haha.. Sen fick mamma komma o hämta mig med cykeln.. För jag orkade inte cykla så långt hem igen.. O klockan va vid 6 - efter att ha varit där från 10 så blir man ganska trött.. Sen när jag kom hem har jag suttit o fixat allt med den nya dator :) Eller den är inte exakt ny..för mamma fick den från en kompis.Karnske kommer få en nyare sen.. Men denna duger :P
Vaknade halv 7 idag:O Kunde inte somna om.. Är så himmla glad just nu för att min kamera kommer imorgon!
Och det är skolavslutning i morgon! :D 2 långaaa skönnaaa mååånnnaaadddeeeerrrrr utttaaannnn skkkoolllaaaa!
det är livet! :D haha.. Känner att jag skrivit väldigt konstigt i detta inlägg.. bara hoppat från ena till det andra.. Men har så mycket att skriva just nu.. :P haha! Men jag kommer tyvärr inte hinna få kameran på skolavslutningen för det är ju på morgonen o den kommer på eftermiddagen. Men jag tar med mig den andra "lilla" kameran!:)
hahah det känns så konstig nu att kalla min kamera som jag använt i 1 år.. Som NÄSTAN används varjedag.. Att kalla den för min "gammla" kamera.. Asso jag är så sjukkkkkkkkkkt glad för min nya kamera! Ni fattar inte hur mycket jag velat ha den! Nu kan jag dö lyckligt! Jaja.. Nu ska jag försöka o inte skriva nånting mer om min nya kamera :P
Måste bara säga att det inte kommer upp några bilder förrens ny kameran kommer eftersom på min nya datar ska jag bara ladda över bilder från den nya.. för jag orkar inte ha så många bilder.. de e så jobbigt!

mm.. Detta blev ett väldigt ointressant inlägg.. Men ett väldigt lång.. Hur mår ni då?

Postat av: josessan

OMG- den bilden som du har som "presentation" MÅSTE du typ lämna in till någon model agent- den är skitttttt snygg!!! ¨:o :D

/Jossan <33

BIGGG HHEEEAAADDDD




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: