Låt stå!

Har fått ordning på lite saker i bloggen.. Men headern är kvar att fixa! :)
Jag sitter bara o väntar på att jag ska få min nya systemkamera! Då kommer jag börja blogga på "Riktigt".
Med riktigt fina bilder osv.. Men DOCK får ni stå utt! Jag vet att jag har tappat massa läsare på grund av att min blogg har blivit full med massa konstiga (dåliga) Bilder , o tråkiga texter .. Men som jag sa under veckan eller nästa vecka så tar jag tag i bloggen o uppdaterar bra! :)
Men ni måste hjälpa mig med en sak? Vad vill ni se i bloggen då? Vad skulle få dig att följa min blogg varjedag?
Mer bilder? Mer text? Mer tips? Mer om photoshop? ELLER?! NI bästemmer! :D

Btw: Har fått några frågor om vilken kamera jag ska köpa?.. Jo det blir en Nikon d300!
En nyare version av Nikon D40! FAN VAD GRYMT DET KOMMER BLI! Kommer bomba med bilder på bloggen!
O ja.. Kameran kommer underveckan eller början av nästa vecka!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: