Camped in the middle of the wilderness..

Wow.. :O Svårt att förklara men jag & några kompisar var och tältade mitt ute i vildmarken . Underdagen delade vi upp oss 2 st fick hitta mat i skogen 2st fick hålla koll på tältet & starta brasan. Vart inte så mycket mat dom hittade men vi klarade oss till morgonen därpå iallafall. På kvällarna hörde vi björnarna utan för tältet. Och alla vilda djur va hellt galna... NJAAA riktigt så var det inte :P Vi tältade därimot hella veckan på ciccis gård ;) Känner att jag verkligen tältar mycket detta sommarlov.. Men de är mysigt tills man hittar en spindel i tältet och inte vågar sova då. Haha.
Här kommer lite random bilder på tältet! :)



Mysigt va? :D


Postat av: matilda

mitt tält ;)<3




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: