Bilderna från klassresan!


Inca o jag i väntan på tåget.

Precis när vi kommit fram till stockholm.



Dennis , jossan , incisen , anna ! :)

Klassen sitter o fikar! :) haha!

Jag:)

Vi ställde oss o kollade på en sån där parad.. eller heter de det?









Inca o jag i museumet! ( Blev dock inte så bra bilder eftersom min kamera inte funkar så bra i mörkret )

Dennis o inca , o halva jag;) haha!

I Båten på väg mot grönan!

Inca o jag utan för museumet!

Skratthuset.. haha! Fy fan vad jag garvade där inne! :D

Skratthuset oxo! :D

Grönan!

Inca o jag i våra snygga hattar .. Right?
Hahah vi vann hatarna i ett stånd , sen tappade inca sin i en karusel.. Då va vi tvygna att gå o köpa en till ;)

Jag i min fin rosa hatt.. Hahah inca o jag låtsades va turister.. haha jag tror faktis alla trodde det.. haha!

Inca i sin fina rosa hatt! :D


På väg hem:( Vi ville inte åka hem!

Postat av: Ida

Oj , det verkade riktigt kul där!

Tycker det är jätte kul att du alltid bjuder på så många bilder:) Älskar det! Tack för en fin blogg!

Allt bra med dig? :D kram ida!

Postat av: josessan

varför tog du den fula bilden på mig?

-heheh i vilken karusel tappad hon den?XD

/Jossan

BIGGGG HHHEEEAAADDD




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: