Visa nu vilka underbara läsare ni är.. OCH RÖSTA RÖSTA RÖSTA!

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Visa nu vilka underbara läsare ni är.. och rösta på mina skor!
Lämna gärna en komentar till detta inlägg och meddela om ni har röstat , o ni karnske oxo är med i tävlingen , då kan ni ju passa på att lämna en röst länk till era skor så jag kan rösta på era skor!:)
Postat av: M

Nu har jag röstat

Postat av: Camilla

sv: jag kommer inte riktigt ihåg adressen. men köp hänt extra och kolla. eller kolla igenom tidningen i affären :P

Postat av: josessan

har röstat nu... är det ok att jag gör en oxå? Asså den ser inte lika danna ut men...!?

Postat av: Melinda svedberg.

Jag har röstat på dina skor, Dom var skit snygga! :D

Postat av: helena

sv. ah har röstat på dig nu! skulle bli glad om du rösta oxå! :) grymma bilder du tar btw :D

Postat av: MonicaHandbruten

Hej! Nu har jag röstat på dina skor. Skitsnygga! 5 points. Hoppas du vinner. Skulle själv vilja ha dessa skor.

Kramizar.

Postat av: Nadine

sv; tackar! :)

Ja det kan vi göra ;D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: