Svar på läsarfråga.

Fråga -"Hej, jag älskar din blogg! Har en liten fråga . Du som vill bli fotograf vilken kändis skulle du hellst vilja fota? Kram // Sofia!"

Svar- Hihi tack vad gullig du är! Ingen tvekan jag skulle vilja fota tyra banks!
Det skulle vara grymt coolt!




 <font size=Ni då? Vilken kändis skulle ni vilja Fota om ni fick chansen? : )
Postat av: Sofia

haha , du svarade på min fråga! :D

Tack så mycket , själv skulle jag fota typ selena gomez för jag är hennes största fan typ. kramkram//sofia :)

Postat av: Amanda

Jag håller med! Tyra banks skulle vara hur grymt som hellst! :) Fin blogg btw!

Postat av: Anonym

hej, jo det är bara bra! sj ?

jag älskar med att fotografera, funderar på att köpa et tobjektiv...

Postat av: Nicole Sanzetth

She's HOT! Jag skulle nog vilja fota Zoë Saldaña =)

Postat av: Rebeckah

SV: Hej! De är bara bra med mej, själv då? :)

Postat av: Sophie :)

Hej, jo de är bra! sj?

Väldigt fin blogg :)

Postat av: FOTOGRAF Anton

ja med mig är det fint, med dig då? :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: