Snabbis i stan.

Åkte in en snabbis till stan i morse , Orkade inte åka till eskilstuna För varmt..
Så Åkte in en snabbis till strägnes istället! Fick med mig lite små saker , Check:

En ring.

Olika saker

Oh , äntligen ! Fick en fläkt till mitt rum!

En ny datamus.

Haha , det var allt! Inte så mycket. Åker in till Eskilstuna  veckan karnske om det inte blir för varmt!
Puss!

Postat av: Angelica

Nystartad tävling i bloggen, vinn Namnnappar :) Kika in!

Postat av: Ellen Schutz

sv; okeej :) precis som jag då ! har också en nikon d3000 :)

Postat av: Ellen Schutz

sv; hehe jodå :) har bara haft min i 2 veckor :P

Postat av: Angelica

Vad roligt att du vill vara med i tävlingen :D Lägg gärna till mig på bloglovin så missar du inte när det kommer fler tävlingar + vem som vinner :)

Postat av: Sara

ja visst gör jag sånt, tar gärna emot beställningar. :) Gjorde porättt mer förr fast gör det då och då hahah (: kolla i mitt arkiv för både beatles, paul mccartney, ozzy osbourne, lady gaga & massa släktingar + vänner till mig som är avritade (:

Postat av: jasse

fläkten suger :P

Postat av: Ellen Schutz

sv; hehe okej :P köpte du den också på expert? xD

Postat av: Ellen Schutz

sv; hehe okej :P fick du också väska boll & minneskort ? :P nikons sommarkit




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: