Sätt igång & Fråga!

Postat av: josessan

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?! :D

Hur mycket kommentarer har du fått på ett inlägg som högst?

Vad tror du (du) gör/är om 10 år? (Vet typ svaret ändå men...;p)

Postat av: josessan

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?! :D

Hur mycket kommentarer har du fått på ett inlägg som högst?

Vad tror du (du) gör/är om 10 år? (Vet typ svaret ändå men...;p)

Postat av: Olivia

sv; Åh tack så mycket!



går du i någon sport?:)

Postat av: josessan

Vad önskar du dig i födelsedagspresent!?

Hur många kommentarer har du som högst fått på ett inlägg?

Och vad tror du att du gör/är om 10 år?

(Vet svaret typ lite, men ändå...;p)

Postat av: helena

tacktack :D

Postat av: Jossan

HUr länge har du bloggat?

Hur gammal är du?



Nu får du ställa en fråga i min blogg ;)

Postat av: alva

1. Vilka bloggar läser du mest?

2.Vad gör du på fritiden?

3.Favorit-outfit?



Fråga nått i min frågestund:P ♥

Postat av: sofiaxelsson :*

är du kär?

Postat av: Nathalie

villken fin fotoblogg . jag hade oxo tankt göra en har du nogra tıps ?:)

Postat av: Jjasmine ♥

Vad fick dig att börja blogga :) ?

Vad är det roligaste med att blogga ?



du får ställa en fråga/frågor i min frågestund med :D

Postat av: ~ S O F I A ~

vad gör du en regning dag?



vilka bloggar följer du?



varför började du att blogga?



:)

Postat av: BEPS

=) har lagt till dej nu

Postat av: S.

Varför började du blogga?

Postat av: jasmine

lite random här va , men ställer lite frågor ändå.



1.Vilka bloggar brukar du läsa?

2.Något tips hur man får mer besökare på bloggen?

3.Vilka affärer brukar du handla i?



Postat av: Isabella

fin blogg!:)

Postat av: ida

hej! nu har jag publicerat de 10 finalisterna i tävlingen, checka in o kolla om du är en av dom!

Kram

Postat av: ASIAT

vad har du gjort idag då? :)

kramkram!

Postat av: josessan

hahaaahaha min data hackade så jag trodde inte att kommentaren hade skickats iväg ;p

Postat av: Sara

Det skulle betyda så mycket om du ville rösta på min sko! :) Rösta 5 poäng och säg till mig så blir du länkad i ett inlägg :D

http://nelly.com/designyourshoe/?obj=ru0DSgBk9qvnly0gyBAK50V6BM2YiXkPIiRYES0B8soihlCTmCdg#shoeGallery

Som sagt, det skulle göra mig väldigt glad. ♥



Min fråga: Vad vill du förmedla med din blogg, alltså vad är ditt syfte med bloggen? :) Bara en rolig grej eller något du tar seriöst? KRAM

Postat av: PARRE

vad är de bästa duvet?

Postat av: jasse & isa :D

gillade du ivar riktigt mycket? ;)

Postat av: Fashiontrio - Sofia, Felicia & Emmy

Hej! Fin blogg, allt bra? :)

favorit klädbutik? :)

Postat av: diinnn emma :))) <3

kan du fota mig när jag gifter mig?xd

haha men ah:D<3



vad har du för kamera ?:)



VARFÖR ÄR DU SÅ SÖÖT?:) <333

Postat av: Anonym

1. varför började du blogga ?

2. vilka bloggar läser du dagligen ? (länka gärna till dom så jag kan kolla dom :D)

3. favorit plagg ? (visa gärna bild)

Postat av: Anonym

hej :)

jag är med o tävlar hos nelly.com :)

skulle vara väldigt snällt om du ville rösta 5 stjärnor på min sko (A)



http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=iegrRYPPQN8PXQZdInzqUn6bg6nKhKNFnru5G8HUKChfT80ZiwF3#shoeGallery



tack på förhand ! :)<3



(om du inte vill ha sån här reklam är det bara att ta bort den lr nått)

Postat av: Saga Montell

hej! skulle du kunna rösta på min sko, så är du jättesnäll. när du har röstat så går du bara in på min blogg och lämnar en kommentar, så får du en länkning.

http://nelly.com/designyourshoe/?obj=t3zMMuRxjW7DweGhJQGrXKbO1fO3ObI8U9JesZQPvMTgqXDznHeB#shoeGallery



om du tar det som reklam och inte gillar det, så är jag ledsen att jag stör.

Postat av: Browni

Hej, vad kul att du hittade till min blogg!

Jag har inga direkt roliga frågor..

Kanske när du började lära dig fotografera, fotograferar du på auto?

Vad vill du hålla på med när du blir stor?

Har du några planer med din blogg?



Kram

Postat av: Sofihja

okej här är mina frågor:



1. Vilka 2 skulle du helt seriöst offra ditt liv för?

2. Vem är din idol?

3. Drömkille?

4. Vad gör du i framtiden?

5. Team jacob eller team Edward?



Tack för en sån fin blogg! :)

Postat av: Fashiontrio - Sofia, Felicia & Emmy

sv: jaa, såklart ska vi se svaret. Händer ikväll? :)

Postat av: Julia

1. Läser du min blogg?

2. Hur många besökare har du om dagen?

3. Hur länge har du bloggat?



Kram :)

Postat av: ladymuffin :)

Har du börjat fundera på vad du ska läsa för nåågot på gymnasiet? :) isf vad blir det?

Postat av: Ida!s

Hej! Jättefin blogg, älskar den! <3

Tror du på Gud??



Du skulle vara jättesnäll om du klickade här:

http://snoocxz.blogg.se/2010/july/finalisterna-i-veckans-blogg-x2-1.html?_tmp=8806581a8e8f9c533cc8e77e9a63548e67cf3d9c

och röstade på mig, nummer 7 :)

Jag har lyckats ta mig till final och behöver din röst mer än någonsin!

Länkar dig om du röstar.

Förlåt om jag stör med en "rösta på mig" kommentar!

Tack på förhand / Ida :)

Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

> Tack vad glad jag blir=) Ha en bra dag..Kram // Millah

Postat av: emma

Sorry om jag var otydlig på bloggen men det är inte jag som har tävlingen, det är länkat vidare till rätt blogg så du måste lägga in din kommentar där =)

Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Godmorgon, allt bra? :D

Postat av: hanaa

Om du anser detta som spam/reklam så ber jag hemskt mycket om ursäkt.



Kan du rösta på min sko? Skulle vara jättesnällt! http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=7tUHWznKN6j0obPiZIweac2vtiyIylVsVpzpdcxoWVlAwygJ8SlV#shoeGallery/

ha det bra! :)

Postat av: Browni

okej, men jag tänkte på hur jag vet när jag fått svar ? :P

Postat av: Hanna

1. Vad tycker du om min blogg?

2. Skulle du kunna vara med i min veckans blogg-tävling?(svara nu, inte sen :p) http://hhannas.se/2010/july/veckans-blogg.html

3. Fritidsintressen?

4, Favoritblogg?

5. Tips att få fler läsare?



kram<3

Postat av: Hanna

Vad ändvänder du för kamera? :)

Postat av: Hanna T

Sv; okej, lycka till.. + du ska skriva ett inlägg att du är med! :D

Postat av: Bombshell in a Nutshell

Om du fick utplåna något från jordens yta, vad skulle det vara?

Postat av: elin

vet dina föräldrar om att du bloggar? (:



är du en sån där som det går jätte bra i skolan för? :P




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: