FILMRECENSION: Olika filmer jag sett under dagarna


Oh ,älskia paint kvalite.. Haha.. nej!


Filmerna :

1: Valentines day. Den filmen va någ en av dom bästa!
Riktigt rolig var den , och för er som gillar taylor lautner så är han med i den bland annat oxo taylor swift , emma roberts och massa mer.. Men filmen får.. 5/5 av mig! :)

2: Remeber me. Njaa den filmen va inte den bästa.. Fattade inte riktigt handligen?
Men för er som gillar robert pattison är det ju nånting att se!... den får 3/5 av mig :)

3: Fish tank. Nej den filmen va inte alls bra , den va konstig? konstig handling? nej den får någ.. 1/5 av mig :)

4: Wildchild. Den har jag sett engång förut på bio också , den filmen är faktis grymt bra tycker jag!
En perfekt "tjej" film! den får 5/5 av mig :)

5: its complicated. Hahah , den filmen var riktigt rolig kan jag bara säga , den var riktigt bra också!
Den får 5/5 av mig :)

6:
MaterialGirls. Håller på att kollar på den just nu , den är snart slut!
Men än så länge är den riktigt bra! den får 4/5 av mig :)


Har ni karnske sett nån av filmerna?
Tycker ni samma eller karnske nått hellt annat?

Tell me...
Postat av: felicia

Jag håller med dig! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: