Läsvärt!

HOHOHO , hej på er!
Har inte hunnit blogga nånting dom senaste dagarna.Men i fredags gav jag mig av till cicci , och vi har haft jätte kul!
Igår kom jag vid 6 så vi hann inte göra så mycket vi badade bara i poolen o cillade.Och idag har vi spenderat hella dagen på stranden med massa kompisar , vart grymt kul!Det var nån vollyboll tävling vi kollade på oxo som höll på hella dagen på stranden :) Min hyd har bränts sönder känns det som , det svider så jäkla mycket! :O höhö.
Vi har just fixat våra erik tröjor och erik planschen som vi ska ge till honom! :D ( Bilder kommer )
Vi sitter här och är sjukkkkkkkkt taggade till i morgon! Vi tar bussen in till eskilstuna vid 11 , sen forsätter vi med en annan buss till Parken zoo! Sen ska vi stå och köa för denna gång ska vi fan stå längs fram! :D
Så jag kan förvarna er att ingen uppdatering blir de i morgon , så då kan ni ju passa på att kolla in min gammla inlägg om ni inte än har gjort det . Nu måste vi sova för vi ska upp tidigt i morgon.
Ha nu en fin kväll!♥



       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: