♥ HEJ DÅ! ♥

Hej då kära läsare , nu åker jag till värmland! btw: Jag ångrade mig jag tar inte med mig systemkameran , tar bara med mig digitalkameran . Känns lite läskit och ta med mig systemis när det är sånt här väder.. Eftersom vi kommer tillbringa mycket tid ute innan vi hinner komma fram till stugan , men nu måste jag åka! Hej då , ha nu en underbar vecka! puss!
Postat av: Rebeckah

SV: Nej, jag har missat att du har en fototävling! Men jag ska vara med i den nu, ska checka den. :P

Postat av: jezzie

snälla hjälp mej att rösta!

så jag blir dagens blogg på http://absoluutalex.blogg.se/ kram!

Postat av: johanna

jättefin blogg du har :D

Postat av: Sandra

Hoppas du får det roligt där:)

Jag undrar bara, vad som är skillnaden på kommentar och trackback. Kram!

Postat av: sophie&frida

Mycket fin blogg du har! Kolla gärna in våran, nystartad men alltid något:)

Postat av: Ulrica

Hej tjejen!



Tack för tipset om fototävlingen. Jag älskar oxå att fota som du antagligen redan har förstått! =)



Vill tipsa dig om att jag har en utlottning i min blogg nu på ett par supersnygga örhängen från Gina Tricot. Väldigt enkelt, bara att ta en lott, länka etc så är du med på dragningen, häng på du oxå! ;)



Ha en bra dag, kramar Ulrica

Postat av: Kim

sv; vad kul! :D

Postat av: Mari - hårpanik

Hoppas ni har det alldeles underbart!

Postat av: Nicole Sanzetth

Ha så skoj =)

Postat av: Jeanette

sv: Hej, själv :) Jodå, det är bara bra med mig. Själv då?

Postat av: amandaa

hoppas du har dt riktigt gott :D

Postat av: zandra

vilken är din favorit låt/artist? jag skulle vilja ha tips på ny musik att lyssna på



ps snygg blogg

Postat av: jasmin:)

Har tävling på bloggen, va gärna med!:)



Länken till tävlingen direkt; http://jaasmiiin.blogg.se/category/tavlingar.html



BTW, din blogg är verkligen jättefin:)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: