Go natt!



Bild från en plåtning från början av sommarlovet!

Passar på att skriva godnatt nu , jag orkar inte blogga mer.. Så..
Godnatt mina kära bloggläsare!
Pusspuss! ♥

Postat av: Linafoto

Svar: Har en massa bilder på honom också! Dock väldigt mpnga huvuden och armar ivägen på mpnga bilder =(

Postat av: Camilla

Jätte fin blogg! Kul att du oxå gillar Erik! ;D<3

Postat av: emilia

Hej,vad har du för kamera?

Du tar jättefina bilder :]

Postat av: Jenny

jätte fin blogg du har :) och du är jätte bra på att ta fina bilder :) kan jag länka dej till min blogg?

Postat av: Sofia

Läste din kommentar i Linas blogg. Vill du se bilder på Erik Gröbwall så finns det i min blogg :)

Postat av: emilia

sv:varsågod,okej:)

Postat av: Camilla

Haha okej! ;D Jag me! :D Du verkar ha träffat honom några gånger? :)

Postat av: Sofia

Kul att du gillar bilderna! :D Självklart får du använda bilderna om du länkar och skriver att jag har tagit dem :)

Postat av: Anonym

sjukt fin du är!

Postat av: vicky

härliga bilder, gillar den i färg mest, ger riktiga sommarkännslor! =)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: