GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER I TÄVLINGEN!

KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL TÄVLINGS INLÄGGET!
Jag åker ju bort till värmland på fredag så jag kommer inte kunna på minna er om Foto tävlingen.
Så jag passar på att göra det nu! Jag blir jätte glad om det är fler som vill vara med! :D
Många som undrar vad priset är? Jo.. jag har faktis inte tänkt på det , men jag kan fixa fram nått pris till vinnaren!
Lycka till nu alla!
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL TÄVLINGS INLÄGGET!
Jag åker ju bort till värmland på fredag så jag kommer inte kunna på minna er om Foto tävlingen.
Så jag passar på att göra det nu! Jag blir jätte glad om det är fler som vill vara med! :D
Många som undrar vad priset är? Jo.. jag har faktis inte tänkt på det , men jag kan fixa fram nått pris till vinnaren!
Lycka till nu alla! 
Postat av: marcus

Sv, JAg mår toppen =) avd gör du=?

Postat av: FIONA - en ointressant vardag

tack :D följa varandra på bloglovin? :)

Postat av: FIONA - en ointressant vardag

säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig

Postat av: FIONA - en ointressant vardag

lagt till dig med :D

Postat av: Anonym

Jodå allt bra med mig vettu :) självdå? Detsamma!

Grymma bilder :) har samma kamera men d5000 ist o ett större objektiv, grym kamera :D

Postat av: ladymuffin :)

Sv; haha okej :) jag heter Rebecca!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: