SVAR PÅ ERA FRÅGER!

Fråga/Frågor:
Postat av: josessan
1.Vad önskar du dig i födelsedagspresent?! :D
2.Hur mycket kommentarer har du fått på ett inlägg som högst?
3.Vad tror du (du) gör/är om 10 år? (Vet typ svaret ändå men...;p)

Svar:
1.hmm.. saker till kameran te.x objektiv :)
2. 75 -78 nånting.. :D
3. Jag tror jag är fotograf eller sångerska eller det är det jag vill nu iallafall.. Så är jag gift med Erik grönwall.. så jag heter Anastasia grönwall ;)

Fråga/Frågor:
Postat av: Olivia
går du i någon sport?:)

Svar: Nej :)


Fråga/Frågor:
Postat av: Jossan
1.HUr länge har du bloggat?
2.Hur gammal är du?

Svar:
1. Hm.. jag tror typ 1 ½ år.. om man räknar med min gammla blogg också.
2.Jag fyller 13 om några veckor :)


Fråga/Frågor:
Postat av: alva
1. Vilka bloggar läser du mest?
2.Vad gör du på fritiden?
3.Favorit-outfit?

Svar:
1. Lina flodins , Tinkerbella O massa foto bloggar! =)
2. Fotar , sjunger och hänger med kompisar :)
3. uhh..det vart svårt.. Tror det är en blommig sommar klänning jag har :)


Fråga/Frågor:
Postat av: sofiaxelsson :*
är du kär?

Svar: Ja :)

Fråga/Frågor:
Postat av: Jjasmine ♥
1.Vad fick dig att börja blogga :) ?
2.Vad är det roligaste med att blogga ?

Svar:
1. Jag hittade dollyblonds blogg på nån sida , och tyckte det var grymt coolt att blogga.. så jag startade en egen ;) (Haha)
2. Ni! Alla positiva komentarer! Ni äger!

Fråga/Fråger:
Postat av: ~ S O F I A ~
1.vad gör du en regning dag?
2.vilka bloggar följer du?
3.varför började du att blogga?

Svar:
1. Bloggar , tv eller fotar inomhus.
2. Alla! Jag älskar att sitta och kolla igenom bloggar .. Allt från kissie till Lina flodins.
3. se svar ovanför! :)

Fråga/Fråger:

Postat av: S.
Varför började du blogga?

Svar:
Samma fråga igen :)


Fråga/Fråger:

Postat av: jasmine
1.Vilka bloggar brukar du läsa?
2.Något tips hur man får mer besökare på bloggen?
3.Vilka affärer brukar du handla i?

Svar:
1.Se svar ovanför:)
2. Hmm.. Ja locka dina läsare.. te.x skriv fråger till dom , fråga om deras åsikter :)
3. Nu sista tiden har jag bara handlat på BikBok och Gina tricot. :)

Fråga/Fråger:

Postat av: Sara
Min fråga: Vad vill du förmedla med din blogg, alltså vad är ditt syfte med bloggen? :) Bara en rolig grej eller något du tar seriöst? KRAM

Svar: mm.. jag syftar på en Fotoblogg. Jag tycker mest det är en rolig grej , men jag tar bloggen seriöst också! :)

Fråga/Fråger:
Postat av: PARRE
vad är de bästa duvet?

Svar:
Sommar!

Fråga/Fråger:

Postat av: jasse & isa :D
gillade du **** riktigt mycket? ;)


Svar: Hahahah , jag gjorde .. Men det gör jag verkligen inte längre!

Fråga/Fråger:
Postat av: Fashiontrio - Sofia, Felicia & Emmy
favorit klädbutik? :)

Svar:
Ginatricot :)

Fråga/Fråger:
Postat av: diinnn emma :))) <3
1.kan du fota mig när jag gifter mig?xd
2.vad har du för kamera ?:)
3.VARFÖR ÄR DU SÅ SÖÖT?:) <333

Svar:
1.Hahah , självklart;)
2.Nikon d3000 :D
3. Jag är inte söt?

Fråga/Fråger:
Postat av: Browni
1.Kanske när du började lära dig fotografera, fotograferar du på auto?
2.Vad vill du hålla på med när du blir stor?
3.Har du några planer med din blogg?

Svar:
1. Jag vet inte exakt när jag "Lärde" Mig fotografera.. Men jag antar att jag lärde mig det för karnske 5 månader sen..
2.Fotografera eller sjunga.
3. Försöka bli en frambild karnske? Om karnske 2 år.. så karnske jag kan hjälpa nybörjare med fotografering och så:)


Fråga/Fråger:

Postat av: Sofihja
okej här är mina frågor:
1. Vilka 2 skulle du helt seriöst offra ditt liv för?
2. Vem är din idol?
3. Drömkille?
4. Vad gör du i framtiden?
5. Team jacob eller team Edward?
Tack för en sån fin blogg! :)

Svar:

1. Inca och celine!
2. ERIK GRÖNWALL!
3. ERIK GRÖNWALL!
4. Är gift med Erik grönwall :)
5. Uchhh... Isåfall Team Edward .OM JAG MÅSTE VÄLJA!


Fråga/Fråger:

Postat av: Julia
1. Läser du min blogg?
2. Hur många besökare har du om dagen?
3. Hur länge har du bloggat?

Svar:
1. Japp :D
2. Beror på.. ibland kan det va 200 ibland 150 eller så :)
3. 1½ år:)

Fråga/Fråger:

Postat av: ladymuffin :)
Har du börjat fundera på vad du ska läsa för nåågot på gymnasiet? :) isf vad blir det?

Svar:
Ja jag tror jag ska försöka komma in på jhon bauer i mediprogramet! :)


Fråga/Fråger:

Postat av: Ida!s
Tror du på Gud??


Svar: Nej.


Fråga/Fråger:
Postat av: Anonym.
1. varför började du blogga ?
2. vilka bloggar läser du dagligen ? (länka gärna till dom så jag kan kolla dom :D)
3. favorit plagg ? (visa gärna bild)

Svar:
1. Svarade jag inte på den lite högre upp? aja , jag kan svara igen! För jag hittade dollyblonds blogg på nån sida.. och tyckte det var grymt coolt att blogga ! så jag startade en egen då!
2. Oj det blir många men mina favoriter är : Lina , Tinkerbella , Michael , Elin O massa fler fotobloggar!
3.Oh.. Min blommiga sommarklänning ---> ( Klicka på bilden för att den ska bli större)



Fråga/Fråger:
Postat av: Hanna
1. Vad tycker du om min blogg?
3. Fritidsintressen?
4, Favoritblogg?
5. Tips att få fler läsare?

Svar:
1 Kanon! (y)
2. Fota , va med kompisar , sjunga! :)
3. Lina flodins!
5. Hmm.. Ja locka dina läsare.. te.x skriv fråger till dom , fråga om deras åsikter :)

Fråga/Fråger:
Postat av: Hanna
Vad andvänder du för kamera? :)


Svar:
Nikon D3000! :D


Fråga/Fråger:
Postat av: Bombshell in a Nutshell
Om du fick utplåna något från jordens yta, vad skulle det vara?


Svar:
Oj.. de vart svårt! Jo människor som bara tänker på sig själva hella tiden , Som inte har nån respekt för andra människor omkring dom.. Uch hatar sånna människor!


Fråga/Fråger:
Postat av: elin
1.vet dina föräldrar om att du bloggar? (:
2.är du en sån där som det går jätte bra i skolan för? :P


Svar:
1. Japp.
2. Nej inte jätte bra , men rätt hyfsat!


Fråga/Fråger:
Postat av: kkkkkkkkkkkarinannnnnnna
1. har du haft någon kille nångång?
2. vilka bloggar läser du?
3. hata mindre,älska mer! :D

Svar:
1. Ja!
2. Har jag inte svarat på den frågan? :P
3. Ja! :D det är rätt! (Y)



Postat av: Michaila - frågestund (med länkning)

Hej! Jag har också frågestund och skulle tycka att det va jätte kul om du ville ställa en fråga:) Tack på förhand! Kram




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: