Erik grönwall!


( Inte jag som filmat )

Oh , hittade en film som nån från konsären hadde filmat in! Jag har oxo filmat in me mobilen , men min mobil har dock gått sönder :( så filmerna kommer sen när den fungerar! :) Oh , jag vill tillbaka till konsären , den timmen va den bästa i hella mitt liv! :D


Nu sitter vi och väntar på att fredrik och martin ska komma hit , vi ska bada i poolen! :) 25 + i poolen , inte så dåligt va? Plus , att de är dåligt väder ute. Regnade i morse! I går när vi kom hem från sjön så hoppade vi i poolen de var 27 ½ grader! :D vi badade minst i 1 timme! :) haha.

Ha nu en fin dag! ♥
Postat av: Julia

Gu , du är lik Erik jätte mycket!!!!

Nånting du verkligen bårde vara stolt över!

fin blogg har du också . Kram // juliasvedberg




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: