En lång resa , Men en för varm buss!


Oh herregud , ni Anar inte. Cicci o jag stressade till bussen , hann knappt med. Sen en timmes resa i bussen.
Och så smarta som vi är sätter vi oss längs bak där det är som varmast , ingen fläkt heller fanns det i den bussen. Och på väg att spy? Låter härlig va? Nej , tack!

Men nu är vi änkligen hemma , ätit oss mätta med skinsås. Fast riktigt så är det inte , jag är dock hungrig igen!
Så vi ska ner och käka nånting litet. Puss , Later!♥
Postat av: Cicci

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!

Chokladpudding!<33333333333333333333333333

Postat av: Linnie

Svar: Hallådär. Min dag har varit bra den. :) Grillat & haft det gött. Självdå?

Postat av: Henrik Estander

Hej, tackar :)

det är bara bra med mig sj?




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: