CRAZY!

myspace graphic is done on Gickr.commyspace graphic

Oh herregud . Stätat mitt rum idag , snacka om jobbigt. Idag insog jag hur mycket saker jag hade överallt..
Som tur va så rensade jag ut allt , skit sköt nu här inne! Har lyssnat på musik hella dagen , tåg högtalarna från den stora datan och satte och dunka musik! Sitter just nu och lyssnar på mileys nya låt cant be tamed. Hahha hellt crazy! När jag hör den får jag lust att ställa mig i sängen och hoppa och bara flippa ur.. Jag är halvsväg att bli helt galen vet inte varför? det är nånting med låten? haha. Nu efter all städning har jag blivit hungrig , ska ner och ta mig nånting.Puss!

Lyssna själva.

Skruva up ljudet till max!
Postat av: Meley

Haha I Can't Be Tamed Med Miley Cyrus Först Hatade Jag Den För Det Var Första Gången Miley Bytte Still Och Det Var Lite Konstigt Men Sen Gillade Jag Budskapet Och Texten;) Så Tummen Upp ;) XD

Postat av: josessan

hahah coola bilder! LOVE it!! :D <33




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: