Amerikanskt godis.


Fick hem skittles idag som mammi beställde från homeenter , jag har ätit det förut , i värmland kan man köpa det. Men det är så himmla gott så jag köpte hem mig en egen påse nu när man kan beställa hem det! :) Tipsar verkligen om det , hur gott som hellst! Kommer någ köpa med mig några påsar från värmland också. (hihi)
Postat av: Felicia

Det är så jävla gott! Ja det tycker jag verkligen du ska göra , köp massa massa massa massa i värmland! :)

Förresten vad ska du göra där? :D

Postat av: linnea

Kolla in! =)

Postat av: Elenore

Har ett litet tips vad du kan köpa Skittles och mer amerikanskt godis! Min sambo öppnade idag upp sin nya webbutik, www.usagodis.se. Massor av snarr! Dessutom fri frakt tom 14/8!!! ;-)



Å är du sugen på kläder eller Victoria Secret sprayer, släng isf ett öga på min webshop www.bydee.se. Hihi

Postat av: Philip Norberg

Duktig du är på att fotografera!



Jag driver ett UF-företag som säljer massa amerikanskt godis, till exempel Skittles :) Vi finns i Karlstad, Värmland och har möjlighet att frakta om så önskas! Kika in på våran facebook: Www.facebook.com/yummyfortummy

Postat av: Marcus

Smaskigt godis finns även på www.americandy.se =)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: