Worthless

Photographs&Editing: Annis (ME) CameraEquipment: Nikon d3000 / Nikkor 18-55.

Idag innan jag slog till på det nya tamron objektivet. Så hoppade jag runt bland snö högarna och försökte fånga de fina fåglarna i snön , men jag insåg ganska snabbt att det var värdelöst med mitt objektiv. Det var då jag bestämde mig för att klicka hem ett Zoom-objektiv! :) Haha , tänkte bara dela med mig av denna ointressanta historia ;) Förresten så fick jag hem min julklänning idag , ska vissa er senare , kram ♥
Postat av: stina

tack, din med :)

Postat av: Daniela

sv: Jodå, det är riktigt bra! :D Man får finfina närbilder . Har tagit t.ex denna: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=472109351235&set=a.292485416235.146576.747981235 med det! :D

Postat av: Yasmin Jelassi

Tack så jättemycket :)

Postat av: Linda (foto)

Fina bilder :)

Postat av: Frida

Tack desamma! jätte fina bilder, va har du för kamera?:)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: