vote

Minns ni att jag var med och tävlade med denna bild på Elin? Jag kom med i tävlingen och nu måste jag samla röster för att mitt bidrag ska vinna!

Så jag behöver eran hjälp nu , gå in HÄR och lämna en kommentar där det står följande "Jag röstar på bild nr 6" Det skulle uppskattas enormt av mig , kram på er ♥
Postat av: sofia

Jag har röstat! :D

Postat av: cissi

jag ska rösta på dig nu! :D Men kan inte du också rösta på mig? rösta här:



http://maidadresevic.blogg.se/2010/december/5-finalister.html?_tmp=de98c97c2a1dffbec2499f5c6c6529c54f11265e



och på NUMMER 2! :D

Postat av: cissi

jag ska rösta på dig nu! :D Men kan inte du också rösta på mig? rösta här:



http://maidadresevic.blogg.se/2010/december/5-finalister.html?_tmp=de98c97c2a1dffbec2499f5c6c6529c54f11265e



och på NUMMER 2! :D

Postat av: Annie

Jag har röstat på dig nu :)

kram ♥

Postat av: Ericalarsson.

Jag har röstat nu :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: