uppdatering av vinterdesignen

Jag vet att min andra design såg väldigt konstig ut hos vissa , jag bytte ut den. Denna borde se lika dan ut hos er alla!
Tryck på F5 för att uppdatera designen!
Postat av: elin [fotoblogg] ♥

snygg :)

Postat av: J I L L I Z

sjuuuuuuuuuukt fin :D<3

Postat av: Olivia

Hur får du en sån fin design? :D

Postat av: J I L L I Z

sv: hehe,, vem tog fotot? :D<3

Postat av: Maja J

Hej! Du har verkligen en jättefin blogg! Du får gärna kolla in på in blogg oxå, jag ÄLSKAR också att fota:

www.photobytekla.blogg.se

Postat av: J I L L I Z

sv: ååh så duktig du är :D verkligen!!<3

Postat av: liindblaads

Snygg den blev :D

Postat av: My

Jätte fin blogg:)

Postat av: Anna E

assnygg blogg anna! ;D

Postat av: Kajsa

Älskar din header <3 :)

Postat av: Lovisa

Hej jag har några designfrågor till dig och jag hoppas att du vill svara?:)



1. Hur ändrar man text och färg bla, på skicka knapparna?



2. Hur ändrar man färg på trackbaks, kommentar länkarna?



Tack på förhand:)) //Lovisa




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: