Tidig julklapp

Vi hade gäster i fredags då fick vi julklappar som vi skulle spara till jul afton , men jag kunde verkligen inte hålla mig ;) Så jag öppnade det på en gång. Och i paketet låg det ett smink sett med ögonskuggor , mascara , nagellack , lappgläns & läppstift , färgerna var så där mysigat guld/brun färger så dom passa perfekt till jul och nyårs festerna :) Dessutom tänkte jag tipsa detta till er som ett julklapps tips , passar ju perfekt till nästan vilken tjej som helst ;) hihi.. Ha en fin kväll , kram ♥
Postat av: E L I N

hej, jag har en fototävling på min blogg. temat är glädje. det skulle vara jätte kul om du var med ! :)

om du ser detta som reklam eller liknande , ber jag om ursäkt.

Postat av: Sandra

Svar: tack så mycket :)Tyvärr ritar jag inte av personer gratis, då jag håller på att starta ett företag som bland annat erbjuder illustrations porträtt för en liten summa.

Postat av: M I N A

frågestund på bloggen, checka in & fråga på! =) <3

Postat av: Elin

Hejhej, tack detsamma.

Om du har lust kanske du kan berätta hur du gör din blogg? Alltså desginen. Älskar hela din blogg, grymt fin. Hur sätter man tex bilder längst ner och däruppe till höger om headern och ja. Hur gör du din bloggdesgin? :)

Postat av: E M M A

Tack så mycket :)

Fint smink! Gillar färgerna! ♥

Postat av: Elli

OMG vilken fin header!!!

Postat av: Ericalarsson.

Hihi, tack :D ! Din blogg är också fin :O



Följa varann på bloglovin' :) ?

Postat av: Hanna

SV: jo, jag såg det .. därför vill jag inte ha.

Postat av: lisa

- Taack, din också! :D

Postat av: M O A - www.moakaarlsson.blogg.se

sv; jo, allt är bra med mig :D

Händer idag då ?:)

Postat av: E M E L i E

SV: Nejdå, inte nu. Men hon har typ haft likadan bakgrund osv :D sen har hon typ bilder där i menyn och ni fotar typ likadanT! ;) hihi ;D asså, SUPERFINT! :D

Postat av: M O A - www.moakaarlsson.blogg.se

sv; jo allt är bra med mig =)

Händer idag då ?:D

Postat av: E M E L i E

SV: Hihi, okej! :) Vilken klass går du i? :D

Postat av: M O A - www.moakaarlsson.blogg.se

sv; hehe , okej, nej jag ska väl bara slappa lite och va med nån kompis antar jag :))

Postat av: E M E L i E

SV: 6;an, 12 år :D

Postat av: L I N D A [ personlig foto blogg ]

Fint :)



Förresten, kan inte du skriva en fråga i bloggsvar?! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: