The Christmas tree outside

Photographs&Editing: Annis (ME) CameraEquipment: Nikon d3000 / Nikkor 18-55.

Jag gick ut en snabbis och fotade granen som står utanför vårat hus! Jag kunde inte gå ut och fota i byn som jag hade planerat , eftersom jag nu känner att jag är på väg att bli sjuk. För halsen skriker och det gör fruktansvärt ont.. Har druckit minst 5 varma koppar te , Det är det enda som hjälper just nu! Så jag spenderar kvällen hemma under en varm filt framför filmen Mean girl , som jag sett ca 20 gånger men kan inte tröttna på den ;) Hoppas ni mår bättre än vad jag gör , kram ♥
Postat av: Amanda

Sv: Tack så mycket! :D

Postat av: kasia

hej, angående din kommentar i min blogg (jewelsbykasia.blogg.se) om samarbete, du kan kontakta mig på min mail [email protected]

Kram Kasia! :)

Postat av: sofie.

sv: tack så mycket.

men din är sjukt snygg!

kram :)

Postat av: sofie.

fråga gärna på våran frågestund så är du jätte snäll :)

Postat av: josefin

vad roligt att du är med! =)

Postat av: Olivia

sv: tack så hemskt mycket! :)

Postat av: ♫♪ Sandra T

mysiga bilder (:

Postat av: Sissi

sv; tack så mycket :)



fina bilder - och krya på dig :)

Postat av: H A N N A H

Sv: Tackar :} Din blogg är jättesnygg ;D

Postat av: GUESS WHO?!

- najs ju!

Postat av: GUESS WHO?!

- najs ju!

Postat av: FOTO AV KAJSA

Svar:Det var så lite :)

Postat av: Annie [fotoblogg]

sv: Tack detsamma ! (:

kram♥

Postat av: ellensplaze

Fantastiska bilder, Anna! :)

Postat av: stella. :)

fint! :)

Postat av: ellensplaze

Btw, vart hittar du dina bakgrunder? :)

Postat av: rebecca

ohh, jag fixade det!!(a)

men du, hur får man bilder sådär läängst ner på bloggen?:)

Postat av: Denice

Sv: Lite gulligt att du skrivit att min blogg är fin tr ggr nu men tack tack ! ;)

Postat av: ellensplaze

sv; oj, coolt! :) du är duktig du! ;)

Postat av: Josefine :)

svar ; tack detsamma ! :DD

Postat av: Emelie

SV: Tack så mycket! :)

Postat av: Olivia

vilka fina bilder du tar! :D

Postat av: clara

fina bilder och krya på dig!!



sv; åh tack detsamma hörru :)

Postat av: Julia

Tack så mycket :D

Postat av: PHOTOLENS » photo&style

SVAR: Tack så mycket! :)

Postat av: tusSe

Vaad fin blogg du hade :) verkligen! ;P

Postat av: Bybelle.se - mode och fotoblogg.

jaarå det är jättebra! :D haru gjort idag då? :D

Postat av: clara

sv; lugnt!



hur länge har du haft din kamera? =)

Postat av: clara

sv; 2 år i sommar =)

Postat av: Hannah

sv: tack så mycket! DSM :)

Postat av: vickan - en fotoblogg om min vardag ! ♥

SVAR : tack ! :D ♥

kom gärna tbx .<3

Postat av: josefin

Grattis, du vann dagens kalendertävling! =) <3

Postat av: almaspop

sv;lite sent svar men men tack så jätte mycket iallafall:=)

Postat av: cornelia

Fin blogg, älskar dina bilder du är så sjukt duktig :D

Postat av: carolinakarlsson

tack så mycket! :)

Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

Mysiga bilder :D

Postat av: Bybelle.se - mode och fotoblogg.

typ ligger i sängen o lyssnar på musik, ska snart sova :) sjdå? ;) <3

Postat av: Anonym

Ny tävling! Vinn ett kitt från body shop, allt du behöver göra är att kommmentera att du är med :)



Lycka till /natalie.se

Postat av: sevendaysaweek

sv: men åh, tack så mycket!

Postat av: Linn

Tack!



Kram / Linn <33

Postat av: josefin

sv: grattis :)

Postat av: Anonym

härligt att du vill vara med, på måndag utsees vinnaren håll utkik :D allt bra?

Postat av: fr

mycke fina bilder, du är duktig tjejen!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: