snow snow snow and more snow

Känns som jag bara lägger upp snö bilder? Får ju passa på nu när det är vinter ju ;) Så himla skönt när man kommer hem och vet att man inte har några läxor så man bara kan slappa hela dagen ;) Jag sitter just nu och chattar med vissa av er , Ni ska bara veta hur gulliga mina bloggläsare är! Och åter igen jätte kul att det är så många som addade min blogg mejl! För er som missat ([email protected])! Nu ska jag mysa framför tven med en kopp te! Förresten ha en glad lucia ;) , kram ♥
Postat av: jag ofc!!

tack sp mkt:) skulle va snällt om du sa vilken låt du gillar bääst;D

Postat av: jag ofc!!

okej:) tack så mkt::D

händer denna vecka;D

Postat av: jag ofc!!

jag ska plugga, o sen ska jag flytta min häst till ett nytt stall den 22:a så jag ska fixa till de nys stallet:)

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

fina bilder :)

Postat av: jag ofc!!

jaa:D elr inte riktigt..

det är min kompis häst, men hon bor i dalarna o jag bor på gotland, så jag betalar o tar hand om hennes häst. men den är exakt som min , men jag äger den inte;P

Postat av: liindblaads

Jaa de är klart :)

allt bra ?

Postat av: Frida[FOTO]

Sv; ja.. men lycka till ändå! :)

Postat av: m y y s a n o l s s o n

så mysigt med snön :D

sv. jaa mkt söt klänning! älskar den

Postat av: jag ofc!!

jaa:)

rider du??:D

Postat av: SANDRASGLAMOUR

Vacker header love it sweetie !;)/Kisses Sandra

Postat av: filippa

Jag måste bara säga att du har jätte fin blogg! :)

Postat av: Lisa

sv; åh, jag med!:D

Postat av: Jonnie

de va nog 1:a gången ja hamnade här, snygg blogg,och kommer såklart tillbaks igen...

Postat av: Jonnie

de va så lite så :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: