Plockat fram skridskorna

Så där ja , nu har jag äntligen plockat skridskorna från förrådet. För i morgon på idrotten ska vi åka skridskor. De flesta av er visste säkert inte att jag gått på konståkning en gång i tiden , så jag har saknat att åka skridskor enormt! Ska bli kul att åka i morgon igen , Nu ska jag städa klart mitt rum sedan ska jag bara chilla resten av kvällen. Förresten , jätte kul att det var så många som addade min blogg mejl , jätte kul att lära känna min läsare lite bättre! :) Ha en fin kväll , kram ♥
Postat av: FILIPPA

Vilken Alladin Pralinpaktik är din favorit? :)

http://ffjj.blogg.se/2010/december/aladdin-pralintaktik-offensiv.html#comment

Postat av: SARAH- FOTOBLOGG

SV: Tusen tack! :3

Postat av: Linnea

Hej! Du har oxå fin blogg:D

Postat av: Emma

Sv: Tack så mycket blir så glad :D

du har ju också jättte fint blogg!



Får jag fråga några saker? :)

Vad andvänder du för kamera?

Har du gjort din fina design själv?



Grymt fin blogg! :)

Postat av: Kira

Hej! Vilken underbar blogg!

Postat av: Emma

OJ nu såg jag texten här över var dum jag var hah..



Men nu har jag några andra frågor hoppas det är okej (:

Vilka objektiv andvänder du?

Får jag fråga hur man gör en sak som jag ser du har på designen? (:



Kram

Postat av: Siri

svar: allt är super bra med mig! själv? :)

väldigt fin blogg har du!

Postat av: PHILIP !

sv, tack dsm :)

Postat av: liindblaads

haha varje år när jag ska åka skridskor så kan jag seriöst inte åka. jag lär mig åka när vi ska åka hem :P

Postat av: NATTA

Tack, desamma :)

Postat av: Breakingfree.se - Zac E, Vanessa H, Ashley T m.fl

SV: Tack så mycket :) du har också en fin blogg.

Postat av: Zoe

Hejsan, din blogg är också fin! :D

Du tar väldigt fina bilder!

Postat av: Adelia

Sv; tack! :)

Postat av: elin

Tack så jättemycket!

Har du något tips för att inte få brusiga bilder? :)

Postat av: elin

OJ! Va snabbt du svarade! :) Hehe! men använder du standardobjektivet? Jag har nikkor 18-105

Postat av: puckotemma

sv; ja det vill jag :d

hur mycket kostade dom nu igen :)?

Postat av: elin

men oj! Jag måste ju vara fruktansvärt dålig på att fota. Jag har inte ens standardobjektivet och dina bilder är dubbelt så fina som mina..VAD GÖR JAG FÖR FEEEL..? ;)

Postat av: Kira

Hej! Jag undrar hur jag sätter in bilder i menyn? Super tacksam för svar! Kramisar / Kira

Postat av: elin

hehe:) ja jag antar det...

Nu skickade jag en sån där msn-inbjudan!

Postat av: puckotemma

sv; okej :D

men annars så kanske vi kan träffas på lovet så får du 100 kr eller vad du nu vill ha då :D?

Postat av: puckotemma

sv; aa vi gör så :)



kan vi fixa det nästa fredag eller när vill du :)?

Postat av: Emma (sysslingarnas)

SV hej, tack så mycket :)

Postat av: Emma

Sv: Jo jag har två frågor om design..



1. hur lägger man in bilder längst ner som du har gjort? Du har fem bilder under själva där man skriver inlägg och så vidare..

2. hur man lägger in bilder i menyn vet jag men hur får du dem att vara över hela menyn. Mina bilder hamnar åt höger när jag gör det. fattar du? annars kan jag lägga upp en bild i min meny så kan du få se hur det ser ut ;)

Postat av: puckotemma

sv; haha vet inte xd

det spelar faktiskt ingen roll för mig,

ta det du tkr är lättast :D

Postat av: Anonym

sv; när jag fått din adress & allt (:

men kan vi ta det nu i helgen som kommer :D?

Postat av: Anonym

glömde skriva att det va ifrån mig,

haha ja du fattar ;)?

Postat av: Anonym

glömde skriva att det va ifrån mig,

haha ja du fattar ;)?

Postat av: Louise

Nu har jag veckans blogg, i min blogg titta gärna in! :)

Postat av: puckotemma

sv; jo det låter bra :)

men, ska först få pengar haha.

men jag skickar pengen någon dag nu i veckan så märker du när du får den, så skickar du byxorna.

eller :D?



& du kan skriva din adress nu (:

Postat av: E M M A

Mysigt med skridskor :)

Postat av: puckotemma

sv; tackdu! :d

men då skickar jag pengarna någon dag i veckan :d

Postat av: fidelisfoto

sv, tack detsamma :)

Postat av: E M M A

Knappast igår för mig heller, haha :)

Postat av: ida.

Svar: Tack så mycket! Din är också jättefin! Kul med skridskor :)

Postat av: Matildaaaaa (:

sv; Hej! :D

Tack, det samma! Jag gillar verkligen din menyn och där de står dagbok/vardag, uppladat 13.00 :)

Postat av: elin

SVAR: Tack, älskar din blogg! ;)

Postat av: E L L I N O R ♥ photo & diary

sv: Tack så mycket, dsm! :)

Postat av: fidelisfoto

sv, allt är bra :) sjd ?

Postat av: eemmaaj

åh vad bra ^^ jag mår sådär, haha!

Postat av: linnéa

sv: tack detsamma!

Postat av: XOXOLINNÉA

sv; taack :D

dsm !

jätte fina bilder du tar :D

Postat av: anna

sv; tack detsamma! :D

Postat av: Lotta

Sv: Tack! din blogg var också fin :D

Postat av: Hachi~

Hej! :D

ville bara fråga, om du gör bloggdesigner? eller hjälper andra? i så fall så skulle jag gärna fråga några små saker! :)<3

Postat av: jag ofc!!

tack så mkt:) desamma;D händer denna vecka då:)

Postat av: mandis

SV: Heej! Tack så mycket, fin blogg du har med <3



Vad önskar du dig i julkklapp då?!

Postat av: Linn

hehe , tack :)

din blogg är skit fin ;)

Postat av: hannah

Hejsan! :D Jättefin blogg du har.

just nu har jag en liten fototävling på bloggen där man kan vinna att bli länkad i 1½ måndag. Vill du vara med klicka på läken

http://fotoh.blogg.se/2010/december/tavling.html#comment.

Sen får du gärna skriva några kommentarer på bloggen så kommer jag ihåg att kolla in på din blogg och följ gärna bloggen.



Postat av: Viktorija

Hejsan! Igår startade en fototävling i min blogg, temat är kyla och de tre som får flest röster i slutändan vinner tre olika priser! :)

Tycker du ska ta en titt och hemskt gärna delta!

Länk: http://behindthecamera.webblogg.se/2010/december/tavling-kyla.html#comment



Jag ber om ursäkt om du ser detta som reklam.

Postat av: Natahlie

Hej du :) Din blogg va fin den med !

Postat av: lisa

Jag har också sådana skridskor faktiskt :D

Var med i veckans blogg? :D

Postat av: lisa

- Kul att du är med! :)

Postat av: Alex

JAG VILL OCKSÅ! Shit, tror det är 3 år sedan jag åkte skridskor sist!

Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Hej hej.

Allt bra med dig? ad händer denna måndag?



Senare ikväll kommer vinnaren i BH-tävlingen upp, glöm inte att kika in och se om det var du som vann ;)



Kram

Postat av: Emilia

SVAR: Tack så mycket, du med :)

Postat av: Hachi~

jag addade dig på msn :)

Postat av: Ninie

vilka fina bilder du tar! är allt bra med dig idag? :)

Postat av: elin

SVAR: Varsågod :) <3

Postat av: idagabrielsson - foto & mode

Sv: hej, tack så jätte mycket! Vad glad jag blir! Hur mår du idag? :D

Postat av: Alva

hej tack detsamma :D



jag kan följa din blogg på bloglovin om du följer min :D <3 om du vill ? :D

Postat av: idagabrielsson - foto & mode

Sv: det är helt okej :D

Postat av: Alva

svar: så nu har jag lagt till dig :D

Postat av: Ninie

sv: ja, jag mår bara bra! Har du sett någon lucia idag då? :)

Postat av: felicia

har du åkt konståkning ? :)

hi ja åker nu!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: