PIZZA TAJM

Ursäkta för min grymt dåliga bloggning , men jag har haft fullt upp med plugget nu i det sista. Men nu är allt klart och skolavslutning på Måndag , hur skönt som helst! Jag har startat fredags kvällen med pizza ;) Senare ska jag bänka mig framför en mysig film och bara njuta till 100 % :) Grym min fredags kväll kommer att bli , vad ska ni hitta på ? Jag har inga nya bilder att komma med heller (Förutom pizza bilder) Så imorgon tänkte jag ta en runda i hela byn och fota! Hur låter det?

Förresten , Ni vet kameraringen jag var med och tävlade om i några inlägg under , Jag vann den! Så nu väntar jag på att god biten ska trilla ner i brevlådan ;) , Ha en fin fredagskväll , kram ♥

BTW: Min chatt msn vart det nånting fel med så alla kontakter försvann :( Så ni som addade mig kan ni bara skriva nånting så jag kan lägga tillbaka er på kontakt listan! :D
Postat av: fridon

vilka härliga bilder! :)

Postat av: XOXOLINNÉA

sv; taack! dsm :)

har också ätit pizza ikväll med familjen :P

Postat av: Hanna Faraj

sv; oh tack vad glad jag blir, tack desamma du har med en SJUKT fin blogg

Postat av: Hanna Faraj

tycker att vi ska följa varandra via bloglovin! : )

Postat av: Hanna Faraj

ja klart, har lagt till dig nu, sjukt trevlig är du! :)

Postat av: ellensplaze

Jag skickar ringen så snart som möjligt! :)

Postat av: Anonym

sv: Tack! Din blogg är jättemysig =)

Postat av: fotograf ottilia lindell

Nomnomnom! Gott! :))



Svar: Tack!

Postat av: Tea

SV: Tack! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: