packar

Go kväll på er , jag har just nu lite stressigt eftersom jag ska packa väskan in för morgon dagen då jag och en kompis ska ta tåget in till stor stan efter skolan och sova över hos hennes mormor och på lördan ska vi in till ett köpcentrum och spendera hela dagen där med massa shopping. Jätte mysigt hemma hos hennes mormor , kolla idol och bara mysa , grymt! Jag har dock ingen tid att blogga så jag har fixat lite tidsinställda inlägg för eran skull! :) Nu måste jag kila , ska packa klart sedan ta en varmt bad. Vi hörs när vi hörs. Kram på er ♥
Postat av: Emma-Louise [FOTOBLOGG♥]

hejsan ! :)

jag ska kanske byta blogg ;)

men kommer du följa den då ? :)

tycker du att jag ska byta ?

(detta skickas till alla som har kmt bloggen!)

Skulle va supersnällt om du ville answer! ♥




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: