HAR BESTÄLLT ETT NYTT OBJEKTIV!

Tamron 70-300 , min nya älskling! Ni kan inte förstå hur glad jag är just nu!! Det här gjorde verkligen min söndag! Det ståg att levernstiden var upp till 1-3 dagar , så hoppas det stämmer så att jag kan fota med det nya objektivet på jul! :D

Här är några bilder som är tagna med Tamron 70-300:

(Bilderna är lånade från fotosidan.se)

HUR GRYMT ÄR INTE DETTA?
Nu kan jag fånga rörliga saker på bild skit bra , som bl.a Fåglar & sporter!
Jag ska vissa er bilder sedan när objektivet har kommit! :D Woho , nu kommer jag inte kunna sitta still på hela dagen för att jag kommer vara så ivrig! ;) , Kram!

Postat av: sofija arvidsson

hade det förut det är jättebra, tills det gick isönder typ 4 gånger :P haha!

Postat av: Beatrice

Sv: Åh. Tack :-D! Och detsamma!



Delta jätte gärna i min fototävling som kommer att avslutas imorgon då jag väljer ut fem finalister! Ser att du är duktig på att fota :-D!

Postat av: Mary

Tack så jättemycket :)

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

åhh.. nu blir jag avis :) hur mycket kostade det?

Postat av: carolina

fan najs blogg :)

Postat av: Matilda - smilinggirls

åh vad roligt med nytt objektiv! Jag misstänker att jag kommer få ett nytt på julafton =D

Postat av: Emelie

Åh jag vill också ha ett nytt objektiv!



SV: Tack så mycket! :)

Postat av: Millah

Nej jag skulle fått dom i fredags men jag hade skrivit mitt konto nummer fel, skit arg på mig själv :(:(:(

Postat av: Daniela

Ja har ett likadant! :D

Postat av: Emelie

SV: Okej :)



Jag vet inte om jag vill ha ett 50mm eller ett 70-200/70-200... 50mm har ju en mycket större och bättre bländare, men zoomobjektivet har ju zoomen som kan vara bra att ha när man t.ex. reser och så...

Postat av: SANDRA ACKEFFJORD

Riktigt najs det dära :D

Postat av: Viktorija

Har precis samma objektiv! Sjukt bra är de :)

Postat av: Hanna Faraj

det objektivet har jag ;) as bra!

Postat av: Emelie

SV: Ah... Vad kostar objektivet ovan förresten? :) Och vart hittar du testbilderna från fotosidan?

Postat av: Matilda

Jag har sedan i somras funderat på att köpa samma, då hittade jag det för ynka 1799 :- vart har du beställt och vad kostade det? (:

Postat av: Yampis

GUD vad fin blogg du har!



Puss <333

Postat av: Johanna, hästar + fotografering = ♥

Åh vad avis jag är på dig nu!! :D

Postat av: Emma Ålström

vad har du för kamera? <3

Postat av: cissi

vad kostade det?

Postat av: Bell

Det där har jag också och jag tycker det fungerar super! :)

Postat av: Anonym

Grymt Anna!:) Vad ligger det på? (pris) :)<3

Postat av: Matilda

Jag har ett sånt:D

Postat av: Hanna - FOTO

Hej, hittade din blogg idag och den är ju såååå himmla fin! Du fotar super bra också, är dit tamron 70-300 bra? Är jätte sugen på att köpa ett likadant, snälla säg vad du tycker!♥




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: