MOT STOCKHOLM

Nu har jag packat klart inför stockholm. Ska fira jul hos min pappa! :) Jag kommer inte kunna blogga så jag har fixat ett ett väldigt efterlänktat bloggtips  i ett tidstinställt inlägg åt er ;) Nu ska jag slå in dom sista julklapparna till pappa , sedan åker vi ner till tåget. Gud vad jag älskar stockholm , så himla mysigt! Tur att man har en pappa som bor där ;) haha Kram på er! ♥
Postat av: Cicci

Hur länge ska du va i sthlm? <3

Postat av: matilda

sv; tack detsamma! :)

Postat av: Lovisa; Livet i Portugal

sv; Tack & detsamma! :)

Postat av: Photos by Wilma Orr.

SV: Tack så mycket! :D



kram

Postat av: NATTAFOTO-drömmen om att bli fotograf

Sv: Tack detsamma :D

Postat av: Anonym

sv; tack :)

Postat av: Kristi

Min kusin Anna ska också till Stockholm alltså jag bor här;)

Postat av: Kristin

Min kusin Anna ska också till Stockholm alltså jag bor här;)

Postat av: ellensplaze

sv; du skrev 15000, menar du inte 1500? :) jag bara undrar ;)

Postat av: Ninnis fotoblogg

svar: åh tack ska du ha!

Postat av: Ellen

sv: varsågod ♥

Postat av: Rebecca

kikar in :)

Postat av: Anonym

Sv: Tusen tack:)

Postat av: J U L I A [JULIAFOTO.blogg.se]

sv. Åh!

Tack så mycket!

Din med =)

Postat av: fotograf ottilia lindell

Åhh, inte helt fel. Hoppas du passar på att gå på mellandagsrean. :)



SVar: TACK!

Postat av: P H O T O // Fanny Gustafsson

sv; Ja, haha :D

Hejdå!

Postat av: JENNY

sv: tack!! du med :D

Postat av: Nina

god fortsättning! himla fin blogg du har, och riktigt fina bilder :)

Postat av: seyda

Hejhej jag behöver verkligen din hjälp.

Nu är det så att jag ska köpa en ny system kamera och det ska vara av märket nikon.

Jag har länge funderat på nikon d3000

och nikon d3100 men jag vet inte vilken jag ska välja. För att D3100 har 14 megapixlar när D3000 bara har 10,2. Borde jag tänka på det, spelar det någon så stor roll för att när jag ser dina bilder så vill jag ha D3000.

Du tar så jäkla snygga bilder.

Postat av: Kajsa

Vad synd att du ska till stockholm när jag åker där ifrån :P<3

Postat av: XOXOLINNÉA

mysigt! :)

vad ska du hitta på idag då? :P

Postat av: Anonym

Hej! Har startat upp min blogg igen, och skulle vara jätte tacksam om du skulle vilja skicka iväg en kommentar om vad du skulle vilja läsa och se mer av på min blogg? Kram! :)

http://linneaskott.blogg.se/2010/december/a-new-start-again.html#comment

Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

Vill du ha chansen att bli veckans blogg?

Besök denna länk och anmäl dig:)

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2010/12/vill-du-bli-veckans-blogg_25.html

Postat av: Isabelle

Snygg header:)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: