Mobilblogg

Godmorgon! Jag upptäckte nyss att jag hade nått jul erbjudande så att jag surfar gratis på nätet genom mobilen , toppen nu när jag inte är hemma! Dessutom var med några som ville att jag skulle göra mera inlägg med bara text , så här har ni ett. Iallafall så ligger jag just nu i sängen och väntar på att min kompis ska vakna nångång , jag har väntat snart i 2 timmar på det... Så hoppas hon vaknar! ;) vi ska iallafall sedan ge oss av till köpcentrumet för en shopping runda , hoppas jag hittar nånting fint ;) kameran hänger så klart på så bilder kommer på söndag när jag kommit hem. Ha en din dag , kram

Postat av: M A J A

Ledsen för väääldigt sent svar, allt bra? :)

Postat av: Michaela / foto, design och vardagsliv

svar}



Hejsan!

Gu jag hatar att skriva såna här kommentarer men jag är tillbaka på bloggen igen.

Därför jag inte har svarat på din kommentar fören nu. Fast det känns lite dumt att svara på en kommentar som är flera dagar/veckor gammal ..



Men jag hoppas att det är bra med dig iallafall ..?

Kram!

Postat av: Rebecca

svar: tack så mkt :D

Postat av: Tova

Hej, superfin blogg du har verkligen! ^^ <3

Vad görs för något?? :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: