Mitt nya objektiv har kommit!

Det har kommit! Herregud , jag är överlycklig! Jag grymt nöjd med mitt köp , ska vissa er bilder senare!

Bilderna är tagna av mig och får absolut inte kopieras!
Postat av: E M E L i E

Vad roligt! :D

Postat av: Frida J

Sv: Tusen tack:)

Postat av: Johanna, hästar + fotografering = ♥

Åh vad nice! :D

Postat av: Emma-Louise [FOTOBLOGG♥]

åh , så kul ! ;o

Postat av: amanda

ÅÅÅÅH vad underbart. Gissa om jag är avis. Vill du säga vad det kostade på ett ungefär?

Hur är det annars!? :))

Kramis♥

Postat av: Alicia

Hejhej!



Jätte söt blogg :)



Just nu på min blogg har jag en tävling, så gå gärna med i tävlingen och jag hoppas att du vinner :)



www.aliciaalexandersson.blogg.se



kramkram

Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Jag har det äldre Tamron 70-300mm, hoppas att du är nöjd med ditt! :)



Tack så jätte mycket!

Postat av: ♥ Tokii

Dina bilder är grymma!! :D

Postat av: amanda

okej, det ska jag defenitivt med köpa när jag får min kamera? Min kompis har ett sånt och herregud vilka bilder man får till asså ;)



KRAM! ♥

Postat av: Matilda

Vart köpte du det? (:

Postat av: Daniela

Mitt är tydligen inte riktigt lika iaf! Vad kostade ditt?

Postat av: Anna

Jätte fint objektiv, jag har också en Canon Systemkamera och jag letar efter ett nytt objektiv. Rekommenderar du detta och vad kostar det?



Tacksam för svar :D

Postat av: Olivia

Hej, hej! Har en tävling på min blogg om ett supercoolt en-örhänge, så var gärna med och tävla så kanske det blir just du som vinner! http://lipstick.webblogg.se/2010/december/tavling-avalutas-pa-nyarafton.html



Kram och god jul!

Postat av: amanda

nu har jag världens lättaste bloggtävling på min blogg, var med och tävla här http://manki.blogg.se/2010/december/bloggtavling-1.html#comment

Postat av: Emelie

Oj vad stort det vart haha! :O

Postat av: emilia

Hej fin blogg, visa bilder stavas det:)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: