lussekatter

Precis tagit ut första plåten med lussebullar från ugnen , har nu två plåtar kvar ;) Ska göra en kopp te och fika med lusse bullarna , gud vad jag älskar julen just nu!
Postat av: Evelin (evenelle.blogg.se)

Jätte fina bilder! :)

Postat av: ladymuffin :)

brukar ni ha socker på era lussebullar? :) har jag aldrig smakat faktiskt.. :D

ha en fin dag!

kram :)

Postat av: ladymuffin :)

sv; det måste jag prova när vi ska baka :D

Postat av: NRphotos

åh vad gott! :D

har du pärlsocker på dina? ;)

Postat av: Anonym

gud va du utvecklas och är duktig på att fotografera! blir lika förundrad varenda gång jag klickar in på din finfina blogg!

Postat av: eiralinnea

sv; haha men man blir så nyfiken! ;)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: