Knäck recept

Jag fick ett önskemål av en tjej som ville att jag skulle lägga upp mitt knäck recept , och självklart kan jag göra det! Så här kommer det:


Ingredienser:
2dl strösocker
2dl ljus sirap
2dl vispgrädde

Så här gör du:
Koka upp alla Ingredienserna i en kastrull låt stå på låg temperatur på spisen i ca 15-20 min.
Och sedan testar du om knäcken är klar genom att droppa lite av smeten i ett kallt glas vatten , är den tillräckligt hård så att det går att göra en kula av den så är den klar. Om det inte går får den stå en stund till.. Sedan häller du upp knäcken i formar och låter det stå i rummet eller kylskåpet tills du tycker att den är tillräckligt hårt. Svårare än så är det inte ;) Hoppas ni fattade vad jag menade. Om inte kan ni bara fråga , Kram ♥
Postat av: P H O T O // Fanny Gustafsson

Jag har faktiskt inge knäck hemma, haha!

Postat av: felicia

jätte fina bilder verkligen!

kolla in mitt sångklipp och säg vad du tycker om de

här http://www.youtube.com/watch?v=NPjnBHUR1bo

elr på bloggen<3




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: