Kameraring

Bild från juveliasmycken.se. Minns ni denna kamera ring som jag hade på med på min önskelista? Nu har jag turen så att Ellen lottar ut den i sin blogg! Ringen kommer ifrån juveliasmycken.se , och jag tycker den är hur snygg som helst!  Vill du också va med och tävla om denna ur snygga ring , kan du komma till Ellens tävlingsinlägg genom att klicka HÄR , Hoppas jag har turen på min sida nu då! , Kram ♥
Postat av: alexandra

shitsnygg ring!

Postat av: Felicia :)

sv: det är bara bra, gör du? :)

Postat av: Felicia :)

sv: okejs, jag ska snart iväg på julkonsert :)

Postat av: ellensplaze

sv; Toppen! :)

Postat av: ellensplaze

sv; ja, det gör jag! :)

Postat av: Yasmine

Var med och Tävla om en länkning i dagens Trailer på min blogg :)

Allt du behöver göra är bara att tipsa om en film :) Men kom i håg att du måste tipsa i dagens trailer inlägget.

MVH LadyYasmine

Postat av: ebba

Sv: Tack så mycket!:D

Fin blogg du har själv:D

Söt ring!:)

Kram

Postat av: Emma Roodla - Foto

Jag skulle bli jätte glad om du gick in och röstade på mig på denna sida: http://www.ahlens.se/magasin/modemissen.jsp

Midsommarhelgen av Emma Roodla



ursäkta för inlägget, men jag vill så gärna vinna. Vill du inte rösta kanske du i alla fall får dig ett gott skratt :)!

Postat av: ladymuffin :)

as tuff ring :D

ha en fin kväll!

kram :)

Postat av: Frida[FOTO]

Hej,tack för kommentaren! Du har också en fin blogg :) Jag har den där kamera ringen,och jag älskar den verkligen. Synd bara att den har gått sönder två gånger ;/

Postat av: linnea

sjukt snygg!

Postat av: Anonym

Åh dom ringarna är så sjukt snygga , haffade åt mej en själv här om dagen så den kom på posten för någon vecka seda , mer än nöjd var jag! :)

kram.

Postat av: Linnea - RABATTKOD PÅ BLOGGEN!!!

Åh ringen är gör snygg! Men vet du att Eac design som jag sammarbetar med också säljer den ringen! Och anger du Mylifeaslinnea när du handlar får du 15% på hela köpet! :D

Ett litet tips bara ;)

Postat av: emmaa

sv; tack så himla mycket!! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: