Julskum

Nu är det exakt 10 dagar kvar tills jul afton , Då tycker jag att man kan köpa hem julskum och smaska på ;) Jag slutade i skolan klockan 1 i dag , riktigt skönt :) Så nu ska jag bara äta mina julskum och lyssna på massa jullåtar på spotify , Jag känner verkligen jul stämningen nu ;) Vi hörs , kram ♥
Postat av: elin [fotoblogg] ♥

inte lite gott :)

Postat av: ladymuffin :)

mumsigt, helt galet hur fort tiden går :)

ha en finfin dag!

kramar!

Postat av: Kajsa

gott <3 mumms

Postat av: GUESS WHO?!

- så megagott!

Postat av: Lovisa

Hej, gud vilken fin blogg du har;)



Jag undrar bara om du skulle kunna hjälpa mig att få till en snygg meny och jag skulle jättegärna vilja veta hur man får bilder längst ner på bloggen, hoppas du svarar och vill hjälpa mig;)



KRAM!:)

Postat av: Lovisa

Jag har addat dig nu hoppas du vill hjälpa mig;))

Postat av: GUEVACCI

Hejsan, anmäl dig till dagens blogg om du vill! :)

Postat av: Olivia

DU tar jätte fina bilder!

Postat av: nathalie

Hejsan! du gör inte lite mindre komplicerade bloggar gratis eller? Skulle vara jättesnällt för vill verkligen sätta igång med bloggandet! :(

Kram! p.s jätteduktig är du! :)

Postat av: felicia

svar; sjukt fina bilder iallafall!

skärpan och allt!

vad har du för kamera?

Postat av: felicia

jag har en olympus!:)

vad har du för 'tillbehör' till kameran ? :) stativ och så?=)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: