Julklappar

Jag har precis vart nere vid julgrannen i vardagsrummet och lämnat alla mina julklappar under granen! Nu börjar det kännas att det är julafton i morgon faktiskt , det är så mysigt med alla ljus tända och julgranen och så klart julklapparna under julgranen ;) Är klar med allt som ska göras nu. Så nu ska jag bara ta det lungt och inviga mitt nya objektiv.. Igen ;) Hoppas ni har en fin kväll , så hörs vi när vi hörs , kram ♥
Postat av: m y y s a n o l s s o n

härliga bilder :D längtar som satan tills imon!

sv. haha tack!

Postat av: MOA

sv: åh tack så mycket! :D GOD JUL <3

Postat av: Caramellus

Sv. Tack, din med =)

Postat av: Monika

Sv: åh tack så mycket, detsammaa!:)

allt bra?

Postat av: P H O T O // Fanny Gustafsson

sv; Hahah kanske ;)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: