Julafton

Igår var det ju jul afton och jag firade den hemma hos mamma. Massvis av julklappar öppnades och massvis av god mat  , jag tror att jag aldrig vart så mätt som jag var igår ;) i julklapp fick jag bl.a USB-minne 16GB , massvis av godis , pengar , ringar , hårinpackning , skiva...  Och massa andra små saker , och som ni vet fick jag ju mitt objektiv i julklapp också! Så jag är totalt nöjd med gårdagen , fast känns endå lite tråkigt att julen redan är över..Hur var eran jul? , pussar
Postat av: Ella

SV: Desamma! fin blogg du har :)

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

sv: hiihi varför undrar du? :) <3

Postat av: P H O T O // Fanny Gustafsson

sv; Detsamma! :D

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

sv: oki :) har jag likadan som hon eller? :P

Postat av: Denice

Sv : God jul på dig med ..!! :)

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

sv: fick inget svar :) vad heter den hon har? :P

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

sv: säkert på det ? :)

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

sv: min heter : Letter Gothic Std :) heter din också det? :)

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

sv: hiih oki :)

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

sV: det kommer upp på bloggen sen <3 thhihhi :) men jag är väldigt nöjd sen ska jag få av papap och hans skäkt nästa vecka :D!

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

sv: aa <3 dom skildes när jag var fem...

dina är med skilda va? <3

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

sv: aa <3 dom skildes när jag var fem...

dina är med skilda va? <3

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

sv: ja det gör dom... så jag bor hos dom varannan vecka så jag måste packa en hel väska varje söndag/måndag <3 och det är väldigt jobbigt :( man tröttnar på det <3



okej <3 :(

Postat av: angelica

God jul :D Låter som du haft en mysig julafton!

Postat av: julia

sv: tack & detsamma, lite i efterskott men (a)

vad fick du i julklapp?

Postat av: ladymuffin :)

hörliga bilder :)

Ha en fin dag!

Kram :)

Postat av: julia

dte lät ju bra:D

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

sv: okej <3 måste vara jobbigt :/ <3



harru skype? :)

Postat av: C A T T I S / photo

sv: tack detsamma! eller rättare sagt, hoppas du hade en gooood jul! :D

Postat av: J O S E F I N E

SV: Okej :), vart köpte du det ifrån?

Postat av: elissa yassi

god jul pådej :)

Postat av: fr

fina bilder!

Postat av: Klara

sv; okeeej, vilket program använder du då ?:)

Postat av: Linafoto

Svar: Jag ska visa i ett inlägg senare vad jag har fått :)

Postat av: F A N N Y

Fina bilder!



God Jul På Dig Med! hehe varse;)

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

kan du inte visa dina presenter? <3

Postat av: Kassandra

Var du med om en rolig och bra jul ?

Kram <3 :)

Postat av: Kassandra

Jodå, min var bra :)

Vad ska du hitta på idag då?

Kram <3 :)

Postat av: Kassandra

Datorn ;), Krya på dig ! <3

Postat av: fridacarlsson

sv: ja, haha en nikon iaf, jag kan ta o skriva det till dig senare, har inte kameran med mig just nu är inte hemma :), kram!

Postat av: Foto - Sofia

jättefina bilder ;)

Postat av: L

Oj vad mysigt! God jul!

Postat av: Kitchi

Fiina bilder! :D

Postat av: filippa!

hej ! vill du ha en ny header? kika in på min blogg då! just nu gör jag det gratis!

btw; fin blogg:)

Postat av: Destiny

Hejhej :D

vad har du för planer till nyår? :)

Postat av: Destiny

sv: Jag ska fira nyår med familjen :D

vad gör du? :D

Postat av: Emelie

Ska vi följa varandra med Bloglovin? Jag har varit inne på din blogg flera gånger nu och tycker att den är intressant :)

Postat av: Ellen

Min jul var toppen :D

Postat av: jennifer

gud vad härligt det ser ut på bilderna! god fortsättning, som man så fint säger :)

Postat av: LJ

Jättefina bilder, inte brusiga, mina blev otroligt korniga av någon anledning jag inte vet vilken ;)

Postat av: ellensplaze

Vad kostade ditt 70-300 ? :)

Postat av: LJ

Tack, kände att jag missade att ta bild på en massa saker, hade inte tid, heh ;)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: