Jag är med och tävlar

Inte ofta jag gör såna här inlägg , men nu fick det bli ett iallafall! :) Jag är alltså med och tävlar hos standingcarla om en reflexskärm. Temat är människor & porträtt.  Så jag tyckte att denna bild på Elin passade perfekt! :) Önska mig lycka till nu! , kram ♥
Postat av: Cissi

härligt! :)



jodå samma här faktiskt :D

Postat av: emina

SV: tack! gör tyvär ej beställningar. hihi vem kan slå en länkning mot kissie? ;)

Postat av: Julia [ rainfall.webblogg.se ]

Sv; Tack så mycket! :D

Postat av: Cass

Hej! Köparen sätter priserna, så vad vill du ge för det? :)

Postat av: Cass

Ja, det går bra. Du får stå för frakten om du bor utanför Malmö. Men ska vi säga 40 kr inkl.frakt då? :)

Skriv din adress i ett mejl, så skriver jag mitt kontonr.

Postat av: Denice

Sv: Tack detsamma ! :) Kramar

Postat av: victoria

SVAR: Taack desamma! :DD

Postat av: ebba

sv: åh tack, din med!

kram ebba :)

Postat av: M O A - www.moakaarlsson.blogg.se

sv; hejsan, roligt att just du hittade till min blogg! :D

Tack så mycket, detsamma :D

Allt bra med dig hoppas jag ? :)

Postat av: L I N A [Foto&Design]

SVAR: Tack ska du ha, lägg gärna till mig på Blogvin! :)

Postat av: alexandra

sv; tack :)

fin bild!

Postat av: E M E L i E

SV: JO, klart det är bra! För jag gillar tinkerbellas blogg, men det ser faktist EXAKT ut som hennes blogg för ett tag sen! :)

Postat av: Towe

Fin bild! :D

Postat av: Carolina [FOTO]

Gud vilken fin bild ! :)



Jättesnygg design, denna bloggen ska jag definitivt läsa flitigt varje dag nu. Kramis!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: