it is impossible

Photographs&Editing: Annis (ME) CameraEquipment: Nikon d3000 / Tamron 70-300mm

Pft , jag bytte ut headern till en av bilderna jag tog idag , som ni ser i inlägget under!
Postat av: Anna E

sv: så lite så! ;)

hur är läget idag?



fina bilder!

Postat av: Anna E

sv: härligt! det är bra här med ;)

vad gör du då? :) hihi haft en bra jul?

Postat av: ELLENSPLAZE - kreativitet

Asså förlåt, men jag har gått och blivit galen i din blogg ;) Jag behöver verkligen en bakgrund, snälla, hur har du gjort din? Kramar!

Postat av: Matilda

Hej! När man är under ett speciellt inlägg (kommentera) så har du en flik uppe vid headern där det står "Startsidan" hur får du den fliken där samt texten placerad där.. jag antar (och är säker) på att det är en kod av något slag och skulle bli väldigt tacksam om jag fick den :)

Postat av: rebecca

har du visat ännu hur man får bilder längst ner på bloggen?(A)

Postat av: XOXOLINNÉA

sv: jag ska nog åka till min pappa :)

Postat av: -Cajsa (Fotoblogg)

Fina vinter bilder :D

Postat av: -Cajsa (Fotoblogg)

Finns lite längre ner vad jag fick.. hihi ;D

Postat av: Towe [towe.webblogg.se]

Snygga bilder! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: